خبرگزاری کار ایران

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر هفته دولت را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۵۴۵

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر، در پیام دکتر اسکندر مومنی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای آغازین شهریور که به نام هفته دولت نامگذاری شده است یادآور عروج مظلومانه خادمان مخلص و صدیق انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رییس جمهور و نخست وزیرایران اسلامی است که در حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت، سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.

بی‌تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” نامگذاری شد، فرصت ارزشمندی است برای دولتمردان و خدمتگزاران مردم تا با الگو قرار دادن و تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و منش این شهدای گرانقدر دولت در جهت سربلندی و عزت ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گام بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان والامقام رجایی و باهنر، از زحمات و خدمات صادقانه خدمت گزاران نظام اسلامی به ویژه همکارانم در ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانها ، قدردانی می‌نمایم و توفیق روزافزون این عزیزان را در ارایه خدمات شایسته به کشور و مردم عزیزمان ، از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز