خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۶۳۴

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی در پیامی فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر، در پیام اسکندر مومنی آمده است:

بسمه تعالی

سالروز خانواده و تکریم بازنشستگان فرصت مهمی است تا با بهره گیری از فرهنگ و خلق و خوی ائمه اطهار، ضمن ارج نهادن به سال‌ها تلاش و زحمات بی‌شائبه و تجارب گرانبهای بازنشستگان عزیز، به جایگاه خانواده به عنوان مؤثرترین نهاد اجتماعی در سعادت بشری، ادای احترام گردد.

در نگرش متعالی قرآن کریم، جایگاه معنوی خانواده به عنوان کانون تربیت و رحمت در پرورش سرمایه‌های انسانی از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این میان آنچه که بیش از همه به آن سفارش مؤکد شده، جایگاه نهاد خانواده، نقش تربیت در بنیان خانواده و رعایت تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان بعنوان بزرگان خانواده و اجتماع بوده است.

همچنین مهم‌ترین نهاد اجتماعی که در پیشگیری از اعتیاد می‌تواند بسیار مؤثر باشد، خانواده است. والدین نخستین کسانی هستند که شخصیت فرزندان را شکل می‌دهند. محیط خانوادگی مناسب، باعث شکل‌گیری و رشد سلامت فرزندان می‌شود و محیط خانوادگی نامناسب، می‌تواند آسیب‌های روانی و شخصیتی جبران ناپذیری را به فرزندان وارد کند؛ لذا مداخله زود هنگام والدین در پیشگیری از اعتیاد تأثیر بسیار زیادی دارد.

بازنشستگان نیز پایه و اساس عواطف انسانی و اجتماعی خانواده و جامعه هستند و وظیفه ما و همه نهادهاست تا این نمادهای تجربه و تقوی را پاس بداریم و از تجارب بیکران و ارزنده آنان درعرصه های مختلف استفاده و با بزرگداشت این روز شاهد نشاط، همدلی و همگرایی سازنده و مثبت در اقشار عزیز و فرهیخته بازنشستگان باشیم.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت فرارسیدن ٢٥ ذی‌الحجه که متبرک به شان نزول سوره هل اتی (انسان) است و بعنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است، سعادتمندی، سرافرازی و سلامتی بازنشستگان عزیز کشورمان به ویژه بازنشستگان عرصه مبارزه با موادمخدر را در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) تحت ولایت مقام معظم رهبری و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌دارم و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده این عزیزان بهره مند باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز