خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر به‌ مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۸۳۹

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اهالی رسانه و اصحاب قلم و مطبوعات تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ در متن پیام اسکندر مومنی آمده است:

بسمه تعالی

خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی قرار بر مدار رویدادها و حوادث می کاوند تا جان های تشنه دانستن سیراب شوند.

درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می‌دارند و قدرت اندیشه، توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی‌گیرند.

جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شناخت و آگاهی اهل زمان را افزون تر می کند.

بی‌تردید با توجه به تاثیرگذاری و نفوذ رسانه‌ها در میان مردم، می توان با کمک آنها و اطلاع رسانی مطلوب و به موقع اقشار مختلف مردم را از خطرات مواد مخدر آگاه کرد و در پیشگیری از اعتیاد بیشتر موثر بود؛ چرا که رسانه‌های گروهی حلقه واسط بین مردم و مسئولان و چشمان تیزبین جامعه هستند که می‌بایست خانواده‌ها را از پیامدهای شوم مصرف مواد مخدر آگاه نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های عرصه مبارزه با موادمخدر ‌تشکر و قدردانی می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز