خبرگزاری کار ایران

صف‌های واکسیناسیون در شأن مردم ایران نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۵۸۰

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: اینکه مردم در صف های طولانی واکسیناسیون بایستند زیبنده و در شأن ملت ایران نیست و امیدواریم در دور جدید شهرداری در اولین اقدام به این موضوع اولویت دهند و در دور جدید شاهد اقدامات موثرتری در پیشگیری، درمان و مواجه با این بیماری باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری که در غیاب رئیس شورای شهر، ریاست جلسه ششم شورا را برعهده داشت گفت: در جلسه گذشته کسالتی برای آقای چمران به وجود آمد و به همین دلیل این جلسه در خدمت ایشان نخواهیم بود.

او با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: در هفته دولت هستیم و آنرا به همه خادمان ملت تبریک عرض می کنم و امیدوارم دولت مردمی بتواند رضایت مردم را به دست آورد.

سروری با بیان اینکه آنچه در هفته دولت مهم است گریز از تشریفات و تعارف ها است گفت: قرار است هفته دولت فرهنگی را به مسئولین منتقل کند. امام گفتند مردم ولی نعمتان مسئولین هستند و مسئولین خادم و نوکر مردم هستند و تا زمانی که این قاعده برقرار باشد انقلاب بر مدار ارزش‌های خود حرکت می‌کند. اما اگر مسئولین ولی نعمتان مردم بشوند و احساس کنند مردم خادمان آنها هستند و قرار است همه فرصت ها در اختیار یک عده قرار گیرد به معنی فاصله گرفتن از انقلاب اسلامی است.

نائب رئیس شورای شهر با تاکید بر اینکه مردم به دولت مردمی رای دادند که این قاعده برقرار شود، گفت:  مردم باید ولی نعمات باشند. نمی شود که مردم ولی نعمت باشد و نوکران در رفاه و آسایش باشند، نمی‌شود مردم ولی نعمت باشند اما نوکران ملت در حوزه تکبر و فخر فروشی باشند. باید قاعده جمهوری اسلامی برقرار کرده و باید فاصله طبقاتی را از بین ببریم.

سروری ضمن ابراز امیدواری موفقیت  دولت جدید گفت: امیدواریم در عملکرد مسئولین این موارد را مشاهده کنیم. چهار شهریور روز کارمند است و این روز را به همه کارمندان کشور به ویژه کارمندان شهرداری و شورای شهر تبریک می‌گویم و امیدوارم هم شاهد موفقیت کارمندان شهرداری در ارائه خدمت بیشتر به مردم باشیم و هم مسئولین بتواند در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

او در ادامه با اشاره به روز پزشک گفت: این روزها شاهد جانفشانی کادر درمان با هیولای هشت سر کرونا هستیم و آنها خود را به دریای خطر می زنند تا مردم را از خطر کرونا مصون بدانند. از جامعه پزشکی تشکر و قدردانی می کنیم و به رسم قدردانی از سه خانواده در صحن شورا حضور یافتند و از آنها به نمایندگی از دیگر خانواده قدردانی خواهد شد.

سروری در ادامه با اشاره به فرایند اجرای واکسیناسیون گفت: ما دچار کاستی هایی هستیم. اینکه مردم در صف های طولانی واکسیناسیون بایستند زیبنده و در شأن ملت ایران نیست و امیدواریم در دور جدید شهرداری در اولین اقدام به این موضوع اولویت دهند و در دور جدید شاهد اقدامات موثرتری در پیشگیری، درمان و مواجه با این بیماری باشیم.

سروری در ادامه به تحولات اخیر افغانستان اشاره کرد و گفت: افغانستان با واقعه عجیب و غریبی مواجه است. آمریکایی که با ائتلاف سراسری به افغانستان حمله کرد دولت را به همان گروهی داد که بخاطر آن به افغانستان حمله کرده بود. یک گروه بی ارتش در مقابل قدرتمندترین ارتش دنیا بایستد و بعد بیاید بعد از ۲۰ سال دولت را تحویل بگیرد. اینهایی که ۲۰ سال ارتش افغانستان را تجهیز کردند و ثروت ملی افغانستان را به آمریکا بردند امروز یک ارتش وسیع، مجهز و آموزش دیده ده روز در مقابل یک گروه تروریستی و یا غیر تروریستی نمی تواند مقاومت کند و امروز آمریکایی‌ها ضرب الاجل از همان گروهی می‌گیرند که بیست سال پیش مدعی ریشه کنی آن شدند.

او افزود: این بدان معنی است آنهایی که به دشمن تکیه می کنند بدانند سرنوشتی جز کسانی که از هواپیما آویزان می شوند تا فرار کنند نخواهند داشت. فرهنگ مقاومت را جدی بگیریم. فرهنگی که ارتش عربستان را زمین زده و در لبنان ارتش پنجم دنیا را مجبور به شکست کرده است. این نشان می دهدتکیه کردن به حمایت های کشوری یاغی چون آمریکا، چیزی جز اتلاف وقت و سرمایه چیزی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز