خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

ورود ۱۸۰۰مسافر ایرانی به مرز ارمنستان فقط در ۴۸ ساعت/ مسافران بین ازدحام بیهوش می‌شوند/ استقرار آمبولانس برای رسیدگی به ایرانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۸۴۶

سخنگوی گمرک ایران گفت: در یک الی دو روز گذشته 1800 ایرانی وارد مرز بین ایران و ارمنستان شدند.

یکی از مسافران ایرانی در مرز ارمنستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ازدحام مسافران در مرز بین ایران و ارمنستان بسیار افزایش یافته، گفت: آنقدر صف مسافران بر روی پل ورودی کشور ارمنستان طولانی و ازدحام زیاد است که چند مسافر به دلیل گرما و انتظار برای انجام تست پی سی آر بیهوش شدند و از این رو ارمنستان چند دستگاه آمبولانس در این نقطه مرزی مستقر کرده‌است.

وی ادامه داد: مرز بر روی ایرانی‌ها بسته نشده اما روند پذیرش به دلیل افزایش تقاضا و روند تست پی سی آر کُند شده‌است.

در همین رابطه روح‌الله لطیفی، سخنگوی گمرک ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در حال حاضر مرز ارمنستان برای ایرانی‌ها متوقف نیست و پذیرش انجام می‌شود، گفت: به یکباره ورود مسافران به مرز ایران و ارمنستان افزایش یافته به طوری که در 48 ساعت گذشته حدود 1800 ایرانی با ورود به مرز نوردوز تقاضای سفر به ارمنستان را داشتند.

وی ادامه داد: از سوی از تمام مسافران در ورودی مرز ارمنستان تست پی سی ار گرفته می‌شود و با افزایش تقاضا و انجام تست پی سی آر روند پذیرش و ورود ایرانی‌ها به ارمنستان کند شده است.

لطیفی افزود: پس از خروج از خاک ایران تا خاک ارمنستان پلی وجود دارد که گمرک ارمنستان اعلام کرده تا زمانی که ازدحام مسافر بر روی این پل کاهش نیافته، ایران مسافر جدیدی را از کشورش خارج کند.

وی گفت: با انجام این تهمیدات در حال حاضر شرایط در مرز بین ایران و ارمنستان عادی شده‌است. هر چند در ساعت‌هایی که مسافر جدید نپذیرفتند اما به صورت کامل پذیرش مسافر ایرانی متوقف نبود و در حال حاضر هم پذیرش روند عادی دارد.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز