خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرج خبر داد:

شیوع ویروس دلتای هندی، وضعیت کرج را قرمز کرد/ اعمال محدودیت فعالیت مشاغل و تردد ترافیکی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۰۳۶

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: از امروز چهارشنبه ۱۶ تیرماه، کرج در پیک پنجم کرونا با شیوع گسترده ویروس جهش یافته دلتای هندی، وارد شرایط قرمز شد.

به گزارش ایلنا از البرز، غفور قاسم پور در تشریح جزئیات محدودیت مشاغل صنوف و ترددها گفت: از امروز چهارشنبه فقط مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت دارند و سایر رده های شغلی غیرضروری باید تعطیل باشد.

وی درباره محدودیت ترددها نیز توضیح داد و افزود: تمامی رفت و آمدها از شهرهای قرمز ممنوع است و خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد دارند اجازه خروج ندارند و برعکس پلاک های غیربومی نیز امکان ورود به شهرهای قرمز را نخواهند داشت و در صورت نقض قوانین جریمه خواهند شد.

قاسم پور گفت: کرج و شهرهای آن از امروز چهارشنبه در شرایط قرمز قرار گرفتند و تمامی محدودیت هایی که در استان تهران اعمال شده در کرج نیز اجرایی می شود.

وی از شهروندان نیز خواست تا ترددهای غیر ضروری بین شهری خود را کاهش دهند و از طریق خدمات الکترونیک کارهای غیرضروری خود را پیگیری کنند. 

کرج در پیک پنجم کرونا با شیوع گسترده ویروس جهش یافته دلتای هندی از چهارشنبه وارد شرایط قرمز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز