خبرگزاری کار ایران

ارسلان سالاری عنوان کرد :

از تأکید بر تشدید انضباط مالی واحدها تا خبر خوب افزایش سقف کارانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۸۳۴

در نشست هیات ‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سالاری بر ضرورت افزایش نظارت‌ها در امور تغذیه و تلاش بیش از پیش واحدها در جهت افزایش خدمت به مردم و درآمدها تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور ارسلان سالاری-رییس دانشگاه، معاونان و مدیران ستادی با مشارکت مجازی مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها و رؤسای بیمارستان‌های تابعه در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تأکید بر پرداخت مطالبات پرسنلی و غیر پرسنلی، از افزایش سقف پرداخت‌کارانه و پاداش در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد.

وی با اشاره به پایین بودن کیفیت تغذیه در بیمارستان‌ها بر لزوم تشدید نظارت‌ها و برخورد با پیمانکاران متخلف در این رابطه تأکید کرد.

 سالاری در ادامه همچنین ضمن تاکید بر راه‌اندازی سریع اتوماسیون تغذیه در بیمارستان‌ها و ارایه گزارش هفتگی در این خصوص، راه‌اندازی اتوماسیون مذکور را در تمامی بیمارستان‌های استان با سرعت بیشتری خواستارشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با اشاره به همکاری حدود ۸۰۰ نیروی شرکتی و حجمی با دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت پرداخت به موقع حقوق آن‌ها تأکید کرد.

وی در ادامه همچنین با اشاره به اقدامات مالی قابل‌توجه و اتمام پروژه‌های عمرانی بسیار بزرگ در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: در حالی مطالبات سنگین دانشگاه پرداخت شد و پروژه‌های بزرگ عام‌المنفعه در حوزه سلامت به بهره‌برداری رسید که درگذشته مطالبات مالی بسیار زیاد بود و پروژه‌های عمرانی نیز تعطیل بودند.

 سالاری با اشاره به تراز مثبت مالی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: برای اولین بار به‌جای تعویق حقوق و مزایای پرسنل در دانشگاه، تأکید ما بر جمع‌بندی سریع گزارش‌های مالی و پرداخت به‌موقع مطالبات همکاران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با اشاره به فروکش کردن نسبی بیماری کرونا در استان گیلان بر لزوم افزایش عملکرد بیمارستان‌ها و افزایش درآمد آن‌ها تأکید کرد.

سالاری در خاتمه ضمن تقدیر از همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها به‌ویژه سازمان برنامه و بودجه در جهت توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت استان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها دانشگاه در کشور است که برای احداث دو بیمارستان جایگزین در استان توانسته اسناد خزانه را دریافت کند و برای آغاز فاز اجرایی آن‌ها پیشگام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز