خبرگزاری کار ایران

ادامه خاکریزی برای مهار دود در سایت محمدآباد قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۷۷۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: درحال حاضر حریق و آتش در سایت محمد آباد نداریم؛ اما هنوز دود ناشی از سوختگی در فضای سایت وجود دارد و حدود 25 دستگاه کامیون عملیات خاکریزی برای مهار آن را به عهده دارند که امیدواریم طی یک تا دوز آینده به طور کامل مهار شود.

قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت آتش سوزی در سایت محمد آباد گفت: درحال حاضر حریق و آتش در سایت نداریم و به علت وجود زباله‌های تر هنوز دود ناشی از سوختگی در فضای سایت وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: تنها راه موجود برای کنترل وضعیت استفاده از خاک در محل‌هایی است که دود بلند می‌شود؛ به همین منظور امروز چند دستگاه ماشین دیگر برای کمک رسانی در محمد آباد حضور پیدا کند و کار خاکریزی با حدود 25 دستگاه ماشین ادامه پیدا می‌کند.

وی ابراز کرد: از امروز بنا شده یکی از مدیران بعنوان نماینده تام الاختیار شهردار به طور 24 ساعتع در سایت حضور داشته و اقدامات انجام شده را به طور مداوم پیگیری و اطلاع رسانی شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: به دلیل عواملی مانند بوی تعفن، گرمی هوا و وجود دود این عملیات زبان بر شده و امیدواریم طی یک تا دو روز آینده وشعیت به طور کامل کنترل شود.

مهدیخانی در پایان گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل برای ساکنین مناطق نزدیک به سایت گزارش نشده؛ چرا که خود سایت دارای فضای 140 هکتاری است و روستایی که به آن بسیار نزدیک باشد وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز