خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مراسم عطر افشانی و گلریزان مزار شهدای هفتم تیر با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۴۴۱

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به کارنامه حقوق بشری آمریکا گفت: این عملکرد نشان می‌دهد آمریکا دشمن شماره یک حقوق بشر و منفورترین دولت ناقص حقوق بشر در عرصه جهانی است.

به گزارش ایلنا، نصرت الله لطفی روز شنبه در نشست خبری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به جنایات گسترده آمریکایی ها در ایران و سراسر جهان گفت: مراسم هایی به صورت نمادین  از ششم تا دوازدهم تیر ماه در تهران و سایر استان های کشور برگزار می شود. دولت آمریکا در حالی اصلی ترین  ناقص حقوق بشر است که خود را مدعی حمایت حقوق انسان ها می داند.

وی با اشاره به کارنامه سیاه تمدن غرب در حوزه حقوق بشر گفت: آنها تنها از واژگان همگان پسند استفاده می کنند در حالی که کارنامه سیاه دارند و در راس آنها آمریکا قرار دارد که منفور ترین دولت جهان است. آنها در حق شهروندان خودشان و دیگر کشورها جنایت می کنند و در عرصه بین الملل نیز کارنامه سیاهی دارند.

لطفی با اشاره به قتل و عام بومیان آمریکایی و سیاه پوست ها گفت: تهاجم های گستره نظامی، استثمار ملت ها و کودتای ۲۸ مرداد ایران، تحریم های ظالمانه، فاجعه های ۱۳آبان و کشتار ۱۷‌ شهریور ماه بخشی کوچکی از این جنایت هاست.

وی در ادامه با اشاره به سوء قصد به مقام معظم رهبری در تاریخ ۶ تیر ماه سال ۱۳۶۰ گفت: آنها در این سال جنایت های بی‌شماری انجام دادند، یکی از آنها بمب گذاری در حزب جمهوری اسلامی بود که منجر به شهادت رئیس قوه قضاییه به همراه ۷۲ تن از شخصیت‌های مهم کشور شد.

لطفی بمباران شیمیایی در چهار نقطه کشور و شهادت هزاران نفر از مردم بیگناه و شلیک به هواپیمای مسافربری ایران را از دیگر موارد جنایت آمریکا علیه ایران برشمرد و گفت:  قطعاً در این موارد آمریکا به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم تاثیرگذار بوده است. این کارنامه نشان می دهد آمریکا دشمن شماره یک حقوق بشر و منفورترین دولت ناقص حقوق بشر در عرصه جهانی است.

وی با اشاره به برنامه‌های شورای تبلیغات اسلامی در این هفته گفت: برنامه‌های به صورت نمادین برگزار خواهد شد، که جنبه آیینی و تبیینی خواهد داشت و سبب بصیرت افزایی و به چالش کشیدن ادعای دروغین آمریکا در دفاع از حقوق بشر بودن است.

لطفی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی استان تهران پرداخت و گفت: این برنامه به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری در حادثه ترور ایشان در ششم تیرماه سال ۶۰ برگزار خواهد شد. سخنران این مراسم که در مسجد جامع ابوذر برگزار می‌شود، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران است.

وی افزود: مراسم رسمی بزرگداشت شهدای هفتم تیر در همین روز ساعت ۱۰ صبح در مکان قتلگاه شهدای هفتم تیر در دفتر حزب جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و نماینده مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی گفت: مراسم عطر افشانی و گلریزان مزار شهدای هفتم تیر با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در قطعه ۷۲ تن بهشت زهرا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز