خبرگزاری کار ایران

ثبت 2 میلیون تردد طی دوماه گذشته در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۴۳۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از ثبت یک میلیون و 982 هزار تردد طی دو ماه گذشته در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، کلیم الله وثوقی در بازدید از محور مشکین شهر- پارس آباد از ثبت یک میلیون و 982 هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت: این میزان تردد در 2 ماه گذشته به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش 51 درصدی هستیم.

وی تصریح کرد: بیشترین تردد داخل استان با ثبت یک میلیون و 794 هزار تردد در محور اردبیل– آستارا و برعکس، محور اردبیل نیر و برعکس، یک میلیون و 599 هزار تردد در محور اردبیل- مغان و برعکس، محدوده سه راهی صحرا یک میلیون و 296 هزار تردد و بیش از 982 هزار تردد نیز در محور رفت و برگشت اردبیل خلخال انجام شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل میانگین سرعت استان در 2 ماه گذشته را 71 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: 10 درصد کل تردد استان اردبیل مربوط به وسائط نقلیه سنگین است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل افزود: 70 سامانه تردد شماری، 41 دوربین نظارت تصویری، 29 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و 2 سامانه توزین حین حرکت، در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت مشکین شهر- پارس آباد، محدوده اوردخانکندی و گردنه مرادلو، خاطرنشان کرد: 3 هزار مترمربع زمین مابین سه راهی مشیران و مازافا جهت احداث پاسگاه پلیس راه مشکین شهر- پارس آباد خریداری شده که به محض اخذ مجوزهای لازم در خصوص تغییر کاربری عملیات احداث آن اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز