خبرگزاری کار ایران

مرکز اتفاقات و عملیات امور برق اندیشه تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۸۱

با راه اندازی این واحد در امور برق اندیشه، ضریب اطمینان پایداری شبکه برق در این منطقه کلانشهر تبریز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

ایلنا: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس مرکز اتفاقات و عملیات امور برق اندیشه تبریز افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در حاشیه این افتتاح با اشاره به لزوم واکنش سریع در حوادثشبکه برق، تاکید کرد: با راه اندازی این واحد در امور برق اندیشه، ضریب اطمینان پایداری شبکه برق در این منطقه کلانشهر تبریز افزایش چشمگیری خواهد داشت.
وی کاهش زمان خاموشی را از دیگر مزایای وجود این مرکز عنوان کرد و افزود: با توجه به وسعت شهرک اندیشه و توسعه مستمر آن راه اندازی این مرکز اقدامی بسیار مهم در حوزه توزیع برق تبریز است.
افشین روشن میلانی با اشاره به وجود بیش از ۵۰ هزار مشترک برق در امور برق اندیشه تشریح کرد: بعد از تاسیس این امور، کاراتفاقات این منطقه توسط امور برق قراملک و اداره برق سردرود انجام می‌شد که با توجه به وسعت شبکه ضروری بود تا این امور به طور مستقل دارای مرکز اتفاقات و عملیات باشد.
وی تصریح کرد: جلوگیری از استفاده غیر مجاز در شبکه و کاهش تلفات شبکه، افزایش راندمان شبکه توزیع برق، رفع سریع مشکلات مطرح شده، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و در ‌‌نهایت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در حداقل زمان ممکن از جمله مزایای مرکز اتفاقات و عملیات است.
روشن میلانی خاطر نشان کرد: مشکلات و سختی‌های موجود در صنعت برق نباید مانع خدمت رسانی مطلوب به شهروندان باشد و بر همین اساس کارکنان این صنعت با جان و دل به مردم خدمت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز