خبرگزاری کار ایران

نماینده ارومیه درمجلس شورای اسلامی:

مشکل اصلی واحدهای تولیدی مشکلات بانکی و سرمایه در گردش است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۶۲۵

با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی و مدیران واحدهای تولیدی، طی نشستی مشکلات صنعتگران شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه مورد بررسی قرار گرفت.

با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی و مدیران واحدهای تولیدی، مشکلات صنعتگران شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی پور در این نشست ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از تولید و صنعت اظهار داشت: طی جلسات مختلف مشکلات واحدهای صنعتی مورد بررسی قرار می گیرد و پس از جمع بندی در جلسات مجلس مطرح و تصمیمات لازم جهت حل این مشکلات اتخاذ می شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی واحدهای تولیدی مشکلات بانکی و سرمایه در گردش می باشد، گفت: بانکها باید حمایتهای لازم از مردم برای سرمایه گذاری در طرحهای مختلف را انجام دهند و نه اینکه خود بطور مستقیم سرمایه گذاری نموده و رقیبی برای بخش خصوصی محسوب شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید از پتانسیل مناطق آزاد برای صادرات محصولات تولیدی واحدهای صنعتی استفاده نماییم، بیان داشت: متأسفانه از این مناطق صرفاً بعنوان پایگاههای وارداتی استفاده می شود.

قاضی پور ابراز کرد: وزارت نیرو باید تمامی امکانات از قبیل آب، برق و گاز مورد نیاز را در درب ورودی شهرکها به شرکت شهرکهای صنعتی تحویل دهد و وظیفه انتقال خدمات در داخل شهرک به واحدهای تولیدی بر عهده شرکت شهرکهای صنعتی است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجانغربی نیز در این جلسه با اشاره به انجام پروژه های متعدد در شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه در چند ماه اخیر، اظهار کرد: از جمله پروژه های انجام شده می توان به جدول گذاری، زیرسازی، آسفالت ریزی و تکمیل انشعاب گاز و فاضلاب اشاره کرد.

صابر پرنیان با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا برای شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه از جاده شهید کلانتری راه دسترسی ایجاد نماییم، گفت: این منطقه پتانسیل تبدیل شدن به یک منطقه صنعتی را دارد.

وی با اشاره به تهیه یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای این شهرک صنعتی، افزود: برای تأمین کامل آب شهرک صنعتی نیز چاه آب شماره ۲ شهرک تجهیز و بکار گرفته شده است.

پرنیان با اشاره به پتانسیل بالای استان در جذب سرمایه گذار خارجی بدلیل مرزی بودن آن، اظهار داشت: جا دارد شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی در استان ایجاد شود که شرکت شهرکهای صنعتی آمادگی خود را برای انجام آن اعلام میدارد.

گفتنی است در ادامه از واحدهای تولیدی آحار کیمیا، نان اروم نهارک، لوله پروفیل ارومیه و چی چست شیر آذربایجان بازدید بعمل آمد و مشکلات این واحدهای تولیدی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز