خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۱۵میلیارد ریال اعتبار به حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری بندر ترکمن

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۱۴۹

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی بندر ترکمن از اختصاص ۱۵میلیارد ریال به پروژه‌های حوزه میراث‌ فرهنگی و گردشگری خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید منوچهری (رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر ترکمن) از اختصاص ۱۵میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و همچنین اعتبارات ملی شهرستان به پروژه‌های حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری خبر داد. 

حمید منوچهری خاطرنشان کرد: با این مبلغ بیش از ۶۰ درصد اعتبار پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بندر ترکمن به حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی این شهرستان اختصاص یافته است.

او بیان کرد: بندر ترکمن به‌واسطه پتانسیل‌های غنی گردشگری به‌ویژه جاذبه‌های اکوتوریستی ازجمله خلیج گرگان، جزیره آشوراده، ساحل، تپه‌ها و آثار تاریخی از موقعیت ویژه‌ای برای جذب گردشگر و تبدیل این شهرستان به قطب گردشگری استان برخوردار است.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر ترکمن گفت: از مهم‌ترین پروژه‌های دردست اجرای این شهرستان می‌توان به اجرای فاز دوم جاده سلامت، اجرای پروژه انشعاب فیبر نوری به جزیره آشوراده، آماده‌سازی مجموعه گردشگری و محل شنا، معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و پژوهش و کاوش‌های مناطق تاریخی شهرستان اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز