خبرگزاری کار ایران

در مراسمی با حضور استاندار؛

حمزه لوئی مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۳۴۱

خانم شهنازحمزه لوئی مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان شد.

به گزارش ایلنا از همدان، استاندار همدان در آیین معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی نقش مهم و تاثیرگذاری در خدمت به مردم و توسعه تامین اجتماعی کشور دارد.

‍ سیدسعید شاهرخی گفت: در شرایط امروز و با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا، تامین اجتماعی با حمایت از واحدهای تولیدی می‌تواند کمک بزرگی به جهش تولید در کشور و استان داشته باشد و این بخش را رونق بخشد.

به گفته وی با وجود همه محدودیت‌ها، سازمان تامین اجتماعی استان همدان، در سال‌های گذشته همراهی و همکاری خوبی داشته‌ است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: با شرایط اقتصادی و اجتماعی موجود جامعه امیدواریم تحولاتی در سازمان تامین اجتماعی با مدیریت جدید صورت گیرد و با رضایتمندی مردم همراه باشد. 

شاهرخی عنوان کرد: انتظار می‌رود سازمان تامین اجتماعی  بتواند تعامل و همکاری خوبی با مردم، کارفرمایان و بخش خصوصی داشته باشد. 

وی همدان را یکی از استان‌هایی که دارای شاخص‌های برجسته ای در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی در سطح کشوری است، معرفی کرد.

استاندار همدان در این مراسم با قدردانی از خدمات اسماعیل نبوی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، شهناز حمزه لوئی را به عنوان مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز