خبرگزاری کار ایران

فرماندار مُهر در بازدید از شعبه تامین اجتماعی:

تامین اجتماعی باید اطلاع رسانی لازم را در بحثترویج فرهنگ بیمه‌ای انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۰۷

شرکت‌های فعال در شهرستان، باید نیروهای خود را از طریق اداره تامین اجتماعی شهرستان بیمه کنند و این کمترین حقی است که نیروهای شاغل در صنایع این شهرستان از کارفرمایان خود دارند.

فرماندار شهرستان مُهر و دبیر خانه کارگر شهرستان‌های لامِرد و مُهر به مناسبت هفته تامین اجتماعی از شعبه تامین اجتماعی شهرستان مهر بازدید به‌عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، فرماندار شهرستان مهر در بازدید از شعبه تامین اجتماعی این شهرستان با گرامی‌داشت این هفته و تبریک به کارمندان تامین اجتماعی افزود: تامین اجتماعی باید در بحثآموزش و اطلاع رسانی فعالیت گسترده تری داشته باشد.

موسوی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران و بازنشستگان است افزود: همه اقشار جامعه و خصوصا قشر کارگر باید زیر چتر حمایتی بیمه قرار گیرند.

فرماندار شهرستان مهر به دنبال بازدید از بخش‌های مختلف این شعبه گفت: تامین اجتماعی باید خدماتی را درخورشان و منزلت بیمه شدگان به آنان ارائه دهد و اطلاع رسانی لازم را در بحثترویج فرهنگ بیمه‌ای انجام دهد.

وی در خطاب به کارفرمایان شهرستان مهر، گفت: شرکت‌های فعال در شهرستان باید نیروهای خود را از طریق اداره تامین اجتماعی شهرستان بیمه کنند و این کمترین حقی است که نیروهای شاغل در صنایع این شهرستان از کارفرمایان خود دارند.

وی به پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مهر به عنوان سومین تولید کننده گاز کشور اشاره کرد و افزود: جوانان بومی ما از مسئولین خود توقع دارند که در صنایع نفت و گاز مشغول شوند چرا که علاوه بر بومی بودن و داشتن تخصص و تعهدی که نسبت به منطقه دارند باید بکارگیری شوند.

نماینده عالی دولت تدبیروامید در شهرستان مهر تصریح کرد و گفت: سهم مردم شهرستان مهر از صنایع فعال منطقه بیش از اینهاست و انتظار دارم مسئولین منطقه‌ای و استانی با اتحاد و همبستگی بیشتر در استفاده از نیروهای بومی متخصص و
تحصیل کرده این شهرستان، بیش از پیش تاکید داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال دغدغه همه مسئولین است، افزود: حق جوانان تحصیلکرده و بیکار منطقه است تا در پالایشگاه پارسیان و دیگر مناطق عملیاتی به کار گرفته شوند.

فرماندار مهر با حمایت از تشکیلات کارگری در واکنش به جذب نیروهای غیر بومی گفت: جوانان تحصیلکرده و بیکار منطقه باید در اولویت اول استخدام قرار گیرند و عقیده دارم مسئولین شهرستان مهر باید برای حمایت از نیروهای شاخص و بومی منطقه بیشتر از این تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز