خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد البرز خبر داد؛

صدور پروانه استاندارد برای دو جایگاه بزرگ LPG استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۶۱۳

مدیرکل استاندارد استان البرز، از صدور پروانه کاربرد نشان استاندارد برای دو جایگاه بزرگ توزیع و شارژ سیلندرهای گاز مایع LPG در استان پس از سالها خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد آئینی با اشاره به صدور پروانه استاندارد برای دو جایگاه بزرگ LPG استان،اظهار داشت: بعضی از مناطق استان به لحاظ سردسیری و صعب العبور بودن دارای شرایط خاصی بوده و در این مناطق استفاده از سیلندرهای گاز مایع در سبد خانوارها بسیار رایج است.

آئینی گفت: یکی دیگر از متقاضیان پر مصرف سیلندر گاز مایع، هیات‌های مذهبی بوده که اهمیت استاندارد سازی این خدمات را آشکار می‌کند.

مدیرکل استاندارد استان البرزگفت: استاندارد اجباری ملی 841 مربوط به مقررات حمل و نقل و ذخیره سازی توزیع گاز مایع است که لزوم انطباق تاسیسات گاز مایع با این استاندارد ضروری است.

آئینی همچنین تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم و آگاهی از اینکه دو جایگاه بسیار معروف گاز مایع در استان البرز هنوز فاقد پروانه استاندارد می باشند، اقدامات ایجابی لازم بلافاصله انجام و پس از تشکیل پرونده و بازرسی های لازم پروانه کاربرد نشان استاندارد این دو واحد صادر شد. 

دبیر شورای استاندارد البرز در پایان گفت: خدمت رسانی در دولت سیزدهم شبانه روزی بوده و اداره کل استاندارد استان البرز نیز مفتخر است که در دوران تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، گام های مهم و بزرگی را در اعتلای کیفیت در استان برداشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز