خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری لرستان؛

آموزش و کارآفرینی در کنار یکدیگر در توسعه فرهنگ و ارتقاء آن در کشور نقش تعیین دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۷۴۴

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: آموزش و کارآفرینی در کنار یکدیگر در توسعه فرهنگ کارآفرینی و ارتقاء آن در کشور نقش تعیین دارند.

به گزارش ایلنا، امین طاهری گراوند، امروز چهارشنبه در جلسه عقد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) بر اهمیت نقش مراکز رشد دانشگاهی در توسعه فرهنگ کارآفرینی و ارتقاء آن در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه را استفاده بهینه از ظرفیت های زیرساختی و علمی موجود در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) در جهت بهبود و سرعت بخشی به توسعه فناوری در شهرستان بروجرد برشمرد. 

وی با اشاره به اینکه مراکز رشد بستر واقعی را برای کارآفرینان جوان فراهم میکنند و به بقا و رشد شرکت‌ها کمک می‌کنند، گفت: آنچه که در توسعه فرهنگ کارآفرینی و ارتقاء آن در یک کشور نقش تعیین کننده ای دارد، آموزش و کارآفرینی در کنار یکدیگر است که این مهم در مراکز رشد دانشگاهی به مراتب میسرتر خواهد بود. 

رئیس پارک علم و فناوری لرستان  ابراز امیدواری کرد با عقد این تفاهم نامه و همکاری های مشترک پارک و دانشگاه، عملکرد مرکز رشد شهرستان بروجرد تقویت شود و شاهد رونق هر چه بیشتر تولید و گرایش اعضای هیات علمی و دانشجویان به ثبت شرکت های دانش بنیان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز