خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

با تامین ۱۰۰میلیارد تومان مشکل آب شرب رومشکان حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۳۲۹

استاندار لرستان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان با تامین اعتبار ۱۰۰میلیارد تومان مشکل آب شرب رومشکان حل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوطالب شفقت در حاشیه شورای اداری رومشکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد : با توجه به استعداد بالای کشاورزی این منطقه تامین آب مهمترین دغدغه مردم رومشکان است.

وی افزود: پیشنهاداتی برای پمپاژ آب رودخانه سیمره و جابجایی سهم‌بری سد سیمره و معشوره شد که باید از طریق مکاتبه با وزیر محترم نیرو پیگیر شویم.

استاندار لرستان گفت: جاده ترانزیتی که استان خوزستان را به کرمانشاه متصل می‌کند پرتردد است که باید برای ساماندهی و تعریض آن از طریق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تامین اعتبار شود.

وی تصریح کرد: حریم جاده‌ها در این منطقه به‌گونه‌ای است که زمین‌های کشاورزی منطقه را از بین می‌برد و باید مطالعات جدید انجام و تجدید نظر شود.

شفقت آب آشامیدنی را از دیگر مشکلات مهم شهرستان رومشکان عنوان کرد و گفت: برای تامین آب آشامیدنی اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان نیاز است که شرکت آب و فاضلاب استان قول مساعد داد که این مشکل را مرتفع کند.

وی به تپه‌های باستانی داخل شهر چغابل اشاره کرد و افزود: طی پروتکلی با ایجاد تفاهم بین شهرداری و میراث فرهنگی این دو تپه تاریخی در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز