خبرگزاری کار ایران

یک مسئول انتظامی خبر داد :

کشف هفت راس بز کوهی و سه قطعه سنجاب تاکسیدرمی شده در خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۵۶۳

فرمانده انتظامی خرم آباد از کشف و ضبط هفت راس بز کوهی و سه قطعه سنجاب تاکسیدرمی شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نبی اله قاسمی روز دوشنبه هفتم خرداد ماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری چند راس بز کوهی تاکسیدرمی شده غیر مجاز در خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ خرم آباد پس از بررسی های همه جانبه، اقدامات اطلاعاتی، اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی قضائی، هفت راس بز کوهی و سه قطعه سنجاب تاکسیدرمی شده را در این رابطه کشف و یک نفر را دستگیر کردند و تحویل مراجع ذیصلاح دادند.

سرهنگ قاسمی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس در مواجهه با شکارچیان غیر مجاز از شهروندان تقاضا کرد: به منظور پیشگیری از این موارد، در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت سودجویان مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

فرمانده انتظامی خرم آباد همچنین اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه کمالوند حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند مظنون شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف و ۱۷ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ ریال عنوان کرد و افزود: در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف، یک متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز