خبرگزاری کار ایران

۳ نکته طلایی در خرید ماشین ظرفشویی مناسب به همراه آخرین قیمت ها

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۲۷۶

چه چیزی لذت بخش تر از این که با خرید ماشین ظرفشویی، کوهی از ظرف که در سینک ظرفشویی جمع کرده اید را به بهترین حالت شستشو نمایید؟ خرید ماشین ظرفشویی لازمه زندگی صنعتی امروزی و نیز خانواده هایی است که زوجین به صورت همزمان شاغل هستند. اهمیت دقت در خرید این وسیله خانگی زمانی دوچندان می شود که شاهد افزایش قیمت قابل توجه لوازم خانگی ازجمله ماشین ظرفشویی در بازار باشیم. اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی داشته باشید، گزینه های متفاوتی پیش رو خواهید داشت و مطمئنا انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی از بین گزینه هایی که شامل مدل های متنوع می شوند، کاری دشوار است.

ایلنا؛ سوالات متنوعی ممکن است در خرید این وسیله خانگی ذهن شما را درگیر کرده باشد که بر اساس ارزیابی های انجام شده در بازار دریافتیم که مهم ترین این سوالات، چند نفره بودن دستگاه و انتخاب از بین مدل های توکار، روکار و ایستاده می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به این سوالات مهم پاسخ داده و برترین برندهای ماشین ظرفشویی را نیز معرفی کنیم.

ماشین ظرفشویی چند نفره بخریم؟

شاید بتوان گفت اولین سوال خریداران ماشین ظرفشویی این است که ظرفیت لازم ماشین ظرفشویی برای خانواده چقدر باشد. در وهله اول به تعداد نفرات خانواده خود توجه کنید. ماشین های ظرفشویی معمولاً در ظرفیت های 4، 6، 8، 12 و 14 نفره تولید می شوند. ماشین های ظرفشویی 12 نفره حدود 144 تکه ظرف و ماشین های 14 نفره حدود 160 تکه ظرف را در داخل سبد خود جای می دهند. اگر در کنار ظرفیت ماشین، عبارت «به علاوه یک» دیدید به این مفهوم است که ظرفیت ماشین اندکی بالاتر است. به عنوان مثال، ماشین های 8+1 نفره اندکی بیشتر از ماشین های 8 نفره جای ظرف دارند.

برخی فقط تعداد اعضای خانواده را در انتخاب ظرفیت ماشین ظرفشویی درنظر می گیرند. در این زمینه یک موضوع را فراموش نکنید. یک ماشین ظرفشویی 8 نفره، مناسب یک خانواده با جمعیت 8 نفره ای است که رفت و آمد آنچنانی نداشته باشند. همین ظرفیت می بایست توسط خانواده 4 نفره ای انتخاب شود که رفت و آمد زیادی دارند. پس در انتخاب ظرفیت ماشین ظرفشویی حتماً میزان رفت و آمد را در کنار تعداد اعضای خانواده درنظر بگیرید. به عنوان یک معیار ساده پیشنهاد می کنیم برای انتخاب ظرفیت، تعداد افراد خانواده خود را یک یا دو نفر بیشتر درنظر بگیرید.

ماشین های ظرفشویی 4 تا 8 نفره برای خانواده های 4 یا  8 نفره ای طراحی و ساخته شده اند که کم جمعیت بوده و زیاد اهل مهمانی دادن نباشند. اگر نوعروس هستید و به دفعات کمتری به آشپزی و یا صرف غذا در منزل مشغول می شوید، بیهوده هزینه خود را برای ظرفیت های بزرگ تر صرف نکنید! ظرفیت 4 یا 5 نفره می تواند جوابگوی نیازتان باشد. اگر به دنبال پرطرفدارترین انواع ماشین ظرفشویی در بازار هستید، ظرفشویی های 12 نفره را پیشنهاد می کنیم. اگر خانواده کارمندی هستید که صبح تا عصر سرکار بوده و مایل هستید ظرف های نّشُسته خود از صبح تا شب را به صورت یکجا و یکبار بشویید، بر روی مشخصات و برندهای مطرح این نوع ماشین های ظرفشویی تمرکز کنید. ماشین های 14 نفره نیز که از اسم شان پیداست، به عنوان پرحجم ترین های بازار شناخته می شوند. این ماشین ها نیز برای خانواده هایی پررفت و آمد، پرجمعیت و شلوغ و یا خانواده هایی که زیاد اهل برگزاری مهمانی و مراسم هستند، گزینه مناسبی محسوب می شوند. ماشین ظرفشویی ال جی مدل LG Front Control Dishwasher XD64 از برترین برندهای ال جی است که با داشتن ظرفیت 14 نفره، از 9 برنامه شستشو نیز پشتیبانی می کند.

۳ نکته طلایی در خرید ماشین ظرفشویی مناسب به همراه آخرین قیمت ها

ماشین ظرفشویی رومیزی، توکار یا ایستاده؟

اگر اجاره نشین هستید و یا این که آشپزخانه کوچکی دارید و یا خروجی لوله آب مناسب برای این وسیله در آشپزخانه ندارید، ماشین ظرفشویی رومیزی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته این نوع ماشین ها ظرفیت پایینی دارند (4، 5، 6 و به ندرت 8 نفره هستند) و نباید انتظار شستن تابه و یا قابلمه های بزرگ را داشته باشید. این مدل ها روی کابینت و یا نزدیک سینک ظرفشویی در آشپزخانه نصب می شوند و به راحتی می توانید آن ها را جابجا کنید. این نوع ماشین های ظرفشویی به سرعت پر می شوند و از نوع ایستاده نیز ارزان تر می باشند.

نوع دیگر یعنی ماشین های ظرفشویی ایستاده پرطرفدارترین های بازار می باشند که در نوع توکار و معمولی به بازار عرضه می شوند. انتخاب این نوع ماشین های ظرفشویی نمایی یک دست و هماهنگ به آشپزخانه شما خواهند داد. ماشین های ظرفشویی توکار عمدتاً توسط خانواده های انتخاب می شوند که دکوراسیون آشپزخانه برایشان اهمیت قابل توجهی داشته و دنبال آشپزخانه ای مدرن می باشند. این نوع ماشین های ظرفشویی معمولاً زیر سینک ظرفشویی، بین کابینت ها و یا زیر صفحه کابینت نصب می شوند.

۳ نکته طلایی در خرید ماشین ظرفشویی مناسب به همراه آخرین قیمت ها

آیا برند ماشین ظرفشویی مهم است؟ برترین برندها کدام اند؟

کارشناسان زنبیل در گزارش های مختلف خود این توصیه را داشته اند که برای لوازم بزرگ خانگی همچون ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و یا اجاق گاز که قرار است یک عمر برای شما کار کنند، حتما سراغ برندهای شناخته بازار را بگیرید که امتحان پس داده باشند. برندی که آشنا نباشد، خرید با اطمینانی برایتان به ارمغان نخواهد آورد. اگر تکنولوژی و کیفیت بالای ماشین ظرفشویی خیلی برایتان مهم بوده و هزینه را در اولویت پایین تری قرار داده اید، می توانیم برندهای برتر ال جی، سامسونگ و بوش را پیشنهاد کنیم. در فروشگاه اینترنتی زنبیل می توانید به مشخصات و قیمت ماشین ظرفشویی با برندهای متنوع از جمله قیمت ماشین ظرفشویی ال جی ، قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ ، بوش، میدیا و دیگر برندها دسترسی داشته باشید.

 امروزه خدمات متنوع فروشگاه اینترنتی و مشغله های زیاد خانواده های ایرانی، جذابیت خرید اینترنتی در مقایسه با خرید سنتی را دوچندان نموده است. فروشگاه اینترنتی زنبیل به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی معتبر کشور، نهایت تلاش خود را جهت کسب رضایت حداکثری مشتری محترم بکار گرفته است. این فروشگاه مهم ترین دغدغه خانواده های ایرانی یعنی قیمت را هدف قرار داده و سعی نموده در خدمات انحصاری خود با کسب حداقل حاشیه سود، خریدی خاطره انگیز برای مشتری محترم به ارمغان آورد. با اطمینان از این فروشگاه خرید کنید و نگران قیمت محصول نباشید. تا ده روز بعد از خرید اگر قیمت پایین تری از فروشگاهی معتبر یافتید، اطلاع دهید و ما به التفاوت را دریافت کنید. چتر حمایتی، تحویل فوری 3 ساعته و نیز گارانتی اصالت، مغایرت و عودت از برجسته ترین خدمات انحصاری درنظر گرفته شده توسط این فروشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز