خبرگزاری کار ایران

دو فاکتور مهم در خرید یخچال فریزر؛ ظرفیت و مصرف انرژی!

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۷۰۵

خرید لوازم خانگی در هر خانواده، شوق و هیجان خاصی دارد. در این بین، خرید یخچال فریزر دارای محبوبیت بالایی است. این انتخاب به دو دلیل برای خریدار دارای اهمیت خاصی است: یک این که سرمایه گذاری مهمی در خانه محسوب می شود و نیازمند صرف هزینه بالایی است و دوم این که یکی از لوازم پرکاربرد و پرمصرف به حساب می آید. تحقیق و شکیبایی، کلید اصلی موفقیت در انتخاب بهترین یخچال فریزر است. قبل از اقدام به خرید، دو معیار مهم را درنظر داشته باشید: ظرفیت یخچال و مصرف انرژی. در ادامه با ما باشید تا در مورد این دو فاکتور ارزشمند، بیشتر بدانید.

ایلنا؛ در انتخاب ظرفیت و ابعاد، خیلی حساسیت به خرج دهید!

اصطلاح فوت مکعب یا لیتر را درارتباط با گنجایش (ظرفیت) یخچال فریزر بسیار شنیده اید. شاید برایتان جای تعجب باشد اگر بشنوید، هستند فروشنده هایی که با این مفهوم آشنایی کامل ندارند و در پرسش مشتری تنها به این پاسخ که "این یخچال فلان میزان فوت ظرفیت دارد"، اکتفا می کنند. فوت مکعب مفهوم بسیار ساده دارد. هر لیتر، فضایی به اندازه 10 در 10 در 10 سانتی متر را اشغال می کند. هر فوت مکعب نیز برابر با 28.32 لیتر می باشد، لذا فوت مکعب تقریباً برابر با 28 تا مکعب 10 در 10 در 10 سانتی متر خواهد بود. ظرفیت یخچال فریزر مناسب برای یک خانواده یک یا دو نفره، بین 7 تا 12 فوت مکعب و برای یک خانواده کوچک 3 یا 4 نفره، بین 12 تا 18 فوت مکعب می باشد. اگر بیش از 4 نفر هستید یا به علت رفت و آمد و مهمانی ها، خانواده بزرگی به حساب می آیید، پیشنهاد می کنیم سراغ یخچال فریزرهای دوقلو، ساید بای ساید یا درب فرانسوی بروید. به طور معمول، اندازه یخچال فریزرهای ساید بای ساید بین 20 تا 29 فوت مکعب، دوقلوها بین 32 تا 41 فوت مکعب و یخچال فریزرهای درب فرانسوی بین 18 تا 32 فوت مکعب می باشد. با توجه به جدول زیر می توانید درک بهتری از میانگین ابعاد انواع مدل های یخچال فریزر قبل از خرید داشته باشید.

مدل یخچال فریزر

متوسط عرض (سانتی متر)

متوسط عمق (سانتی متر)

متوسط عمق با درب 90 درجه باز (سانتی متر)

متوسط ارتفاع (سانتی متر)

فریزر بالا

74

79

147

168

فریزر پایین

74

81

150

170

ساید بای ساید

89

76

114

180

درب فرانسوی

89

74

122

173

 

 

اکنون که با ظرفیت و ابعاد انواع یخچال فریزر آشنا شدید، بهتر است که با ویژگی های هر کدام از انواع یخچال فریزر نیز آشنا شوید . همچنین می توانید به جدیدترین مدل های این یخچال فریزرها در بازار نیز دسترسی داشته باشید.

شاید اولین معیاری که در انتخاب بهترین گنجایش به ذهنتان می رسد، اندازه خانواده باشد. ما به شما چند نکته مهم دیگر را یادآوری می کنیم که انتخاب راحت تری داشته باشید. اول این که عادات خرید خود را درنظر داشته باشید. اگر مایل نیستید یا وقت آن را ندارید که به طور مکرر جهت خرید به فروشگاه مراجعه کنید و یا اگر خانواده ای هستید که مهمانی زیادی دارید، می توانید سراغ یخچال فریزرهای با گنجایش بیشتر بروید. موضوع مهم دیگر، ابعاد آشپزخانه می باشد، ابعاد آشپزخانه شما باید طوری باشد که علاوه بر جاگیری مناسب دستگاه، چند سانتی متر فضا در اطراف دستگاه برای گردش آزادانه هوا و خروج گرمای موتور از پشت یخچال در اختیار قرار دهد. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید، ابعاد درب ورودی و راهروها را اندازه بگیرید و مطمئن شوید که یخچال خود را می توانید سالم و بدون ایجاد خط و خش به آشپزخانه برسانید. همچنین فضای در دسترس کافی برای باز شدن درب دستگاه را نیز فراموش نکنید.

دو فاکتور مهم در خرید یخچال فریزر؛ ظرفیت و مصرف انرژی!

به برچسب انرژی دستگاه، توجه ویژه داشته باشید!

به نظر شما چند درصد از خریداران لوازم خانگی، برچسب انرژی دستگاه را به عنوان معیاری مهم درنظر می گیرند؟ خود شما تابحال چقدر به این معیار در خرید خود توجه نموده اید؟ نقش برچسب انرژی وقتی پررنگ می شود که قصد خرید یک وسیله پرمصرف برقی ازجمله یخچال فریزر را داشته باشید. اگر به لوازم آشپزخانه دقت کرده باشید، شاید هیچ کدام به اندازه یخچال فریزر مصرف برق نداشته باشد. رده بندی انرژی از حروف A+++  (برای بهترین مصرف انرژی) تا G (برای بیشترین مصرف انرژی) درجه بندی می شود. رده مصرف انرژی A را می توانید هم در مدل های تولید داخلی و هم در مدل های وارداتی پیدا کنید. با توجه به این که یخچال فریزر یک کالای بادوام محسوب می شود، تا سال ها می توانید اثرات این برچسب را در قبض های برق خود مشاهده کنید.

دو فاکتور مهم در خرید یخچال فریزر؛ ظرفیت و مصرف انرژی!

امروزه خرید از فروشگاه های اینترنتی در مقایسه با خرید سنتی به دلایلی همچون قیمت های رقابتی و شرایط جذاب فروش، محبوبیت ویژه ای در بین خریداران پیدا کرده است. ما در فروشگاه اینترنتی زنبیل به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی کشور، شرایطی را فراهم آورده ایم که بتوانید با بهترین قیمت، یخچال فریزر موردنظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاع از مشخصات و قیمت یخچال فریزر با برندهای مختلف از جمله قیمت یخچال فریزر سامسونگ ، قیمت یخچال فریزر ال جی ، اسنوا، دوو، بوش و دیگر برندها به سایت این فروشگاه مراجعه کنید. خدمات خانواده زنبیل به مشتری محترم تنها به خرید محصول محدود نمی شود، بلکه در صورت بروز مشکل برای دستگاه، زنبیل پیگیری گارانتی دستگاه شما را تا حصول نتیجه به عهده خواهد داشت. خانواده زنبیل برای کسب حداکثر رضایت خریدار گرامی، خدمات دیگری را نیز درنظر گرفته است. شما نیز با پیوستن به خانواده مشتریان زنبیل، می توانید از این خدمات بهره مند شوید. جهت اطلاع از جدیدترین ها با ما همراه باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز