خبرگزاری کار ایران

درب کرکره ای پارکینگ ضد سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۱۰

اگر به دنبال خرید درب کرکره ای پارکینگ ضد سرقت هستید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. معرفی انواع درب کرکره ‌ای ضد سرقت.

پیشنهاد ویژه: برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با فروشگاه همتا تماس بگیرید. 02155449212 – 09122552119.

درب کرکره ای ضد سرقت

در گذشته مغازه‌ها، پاساژها، بانک‌ها و … به وسیله درب‌های کرکره‌ای معمولی محافظت می‌شدند. این درب‌ها به دلیل جنس ضعیف (عموماً از حلب و فلزات ضعیف) و نداشتن استاندارد کافی و مناسب بعضاً توسط سارقین و افراد شرور مورد تعرض و سرقت قرار می‌گرفتند. با گذشت زمان و گسترش فناوری در این حوزه درب‌هایی ساخته شده‌اند که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا علاوه به زیبایی، امنیت را برای اماکن به ارمغان آورده است.

این درب‌ها به صورت کرکره‌ای بوده و به کمک یک موتور الکتریکی و ریل باز و بسته می‌شوند. درب کرکره ای ضد سرقت هم اکنون توانسته نیاز اکثر صاحبان مشاغل، فروشگاه‌ها، بانک‌ها، صرافی‌ها و طلافروشی‌ها را به لحاظ امنیت تأمین نماید. تا جایی که امروزه شاهد استفاده روز افزون از درب کرکره ای ضد سرقت در اقصی نقاط کشور پهناورمان ایران هستیم.

بنابراین اگر شما دارای کسب و کار فعال هستید، می‌توانید با استفاده از درب های کرکره ای ضد سرقت امنیت محیط کسب و کار خود را افزایش دهید.

پیشنهاد مطالعه: یکی از عوامل مخل امنیت ورد به فضای کاری یا آپارتمان باز شدن خود به خود کرکره برقی و یا بالا و پایین نرفتن کرکره برقی است. به همین دلیل حتما مقاله علت بالا نرفتن کرکره برقی را مطالعه کنید.

درب کرکره ای پارکینگ ضد سرقت

ویژگی‌های درب کرکره ای ضد سرقت

یکی از موارد و نکات مهم برای فروشگاه‌ها، بانک‌ها، ساختمان‌ها و … مقوله امنیت است. برای فراهم نمودن امنیت در این گونه محیط‌ها می‌بایست از درب های کرکره ای ضد سرقت استفاده کرد. از آنجایی که امروزه بنا به دلایل مختلف سرقت و شرارت زیاد شده، استفاده از این درب‌های ضد سرقت بیش از پیش احساس می‌شود.

کرکره‌های قدیمی به صورت دستی بالا و پایین می‌شدند. این مدل از کرکره علاوه بر اینکه به راحتی باز می‌شد و امنیت کافی نداشت، برای باز و بسته نمودن آن نیروی بدنی زیادی صرف می‌گردید. اما در درب کرکره ای ضد سرقت تنها با باز کردن قفل و فشار دادن دکمه ریموت کنترل به راحتی درب باز می‌شود. این کار تنها سبب حفظ سلامتی صاحبان مشاغل می‌شود، بلکه افزایش امنیت محیط کسب و کار آنها را نیز به ارمغان می‌آورد.

با ورود درب کرکره‌ ای اتوماتیک به بازار به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مثل مقاومت بالا، زیبایی و سهولت در نحوه عملکرد و کار با آن توانست طرف‌داران زیادی را به سمت خود جلب کند. تا جایی که امروزه اکثر معماران و ساختمان سازها برای درب ورود و خروج ساختمان و پارکینگ‌ها از کرکره‌های برقی ضد سرقت استفاده می‌کنند.

مشخصات فنی کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت دارای مشخصات و ویژگی های فنی است که هر کدام از آن ها منحصر به فرد می باشند. در این بخش قصد داریم شما را با مشخصات فنی این وسیله امنیتی آشنا کنیم.

دارای مفتول های فولادی

پروفیل هایی که درون درب های کرکره برقی ضد سرقت وجود دارد با مفتول های فولادی ساخته شده است. این مفتول ها به دلیل ساختاری که دارند بسیار مقاوم هستند و به راحتی خم نمی شوند. این مفتول ها توسط روکش های آلومینیومی ساخته می شوند که مقاومت و همچنین زیبایی آن ها را چند برابر می کند.

بکار گیری از رنگ های الکترواستاتیک

تولید رنگ های الکترواستاتیک انقلابی در صنعت رنگ به وجود آورد. زیرا هیچ کدام از معایب رنگ های معمولی را ندارد. به طور مثال هنگامی که رنگ های معمولی در معرض آب و رطوبت قرار می گرفتند پوسته پوسته می شدند و همین امر موجب می شد به مرور زمان دچار خوردگی و در نهایت تخریب شوند. اما از هنگامی که از رنگ های الکترواستاتیک در کرکره برقی ضد سرقت استفاده می شود شاهد افزایش زیبای ، براقیت و دوام هر چه بیشتر آن هستیم.

قابل نصب در ابعاد مختلف

درب های کرکره برقی از نوع ضد سرقت قابلیت نصب در تمام ابعاد را دارند. هر چه که موتور کرکره برقی قوی تر باشد قطعا کشش بیشتری دارد که برای درب های عریض ساخته شوند.

به طور مثال موتورهای صنعتی که به نام موتورهای ساید در بازار وجود دارند جزو قوی ترین موتورها محسوب می شوند و می توانند در مجتمع های تجاری و همچنین در سوله های صنعتی نیز بکار روند. اما موتور های توبلار از قدرت کمتری برخوردارند و اغلب از آن ها برای نصب کرکره های برقی در منازل مسکونی و پارکینگ ها استفاده خواهد شد.

قیمت موتورهای صنعتی از توبلار بیشتر است اما در دراز مدت حتما مقرون به صرفه خواهند بود. زیرا از عمر و دوام طولانی تری برخوردار می باشند.

پیشنهاد مطالعه: بعد از نصب حتما نگهداری درست می تواند امنیت کرکره برقی شما را بالا تر ببرد. بنابراین حتما مقاله روغن کاری کرکره برقی را مطالعه کنید.

تیغه های گالوانیزه

در صنعت ساخت کرکره برقی یک واژه نام آشنا به نام گالوانیزه  وجود دارد. گالوانیزه به معنای مقاوم کردن تیغه در برابر شرایط محیطی است. تیغه هایی که از این نوع هستند مقاومت و دوام بسیار بیشتری نسبت به نوع آلومینیومی دارند. همچنین در حین برش و خم کاری نیز قابلیت تحمل فشار بیشتری را دارند.

تیغه هایی که به عنوان تیغه های گالوانیزه شناخته می شوند عایق هستند. به این معنی که در برابر دما و صوت مقاوم هستند. به همین دلیل در اماکنی که صدا زیاد است ( مانند کارگاه های برش کاری ) از تیغه های گالوانیزه استفاده می شود.

طرز کار درب کرکره ‌ای ضد سرقت چگونه است؟

درب کرکره‌ برقی در انواع و ابعاد گوناگون برای محیط‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شود. در این بخش قصد داریم درباره نحوه عملکرد (طرز کار) درب کرکره ای ضد سرقت صحبت کنیم. در این مدل از کرکره برقی با بهره گیری از تیغه‌های فولادی “Roller Shutter Slat” یک درب مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و آسیب تولید شده است. این گونه درب‌ها با تیغه‌های ضخیم فولادی و درهم‌تنیده شده سبب وجود یک سد قوی در برابر نفوذ و ضربه می‌شود.

با نصب درب ضد سرقت مدل کرکره ای می‌توانید امنیت اماکن خود را تا حد زیادی افزایش دهید. کیفیت و نحوه ساخت این درب‌ها سبب شده تا سازندگان آنها، ضد سرقت بودن محصولات خود را تضمین نمایند. یعنی در صورت نفوذ به محیط و سرقت، شرکت سازنده خسارت مصرف کننده را پرداخت می‌نماید. به عبارت دیگر این ضمانت نشان دهنده کیفیت و ویژگی منحصر به فرد این درب‌ها است.

درب کرکره ای پارکینگ ضد سرقت

قیمت درب کرکره ای ضد سرقت

با توجه به تنوع درب ‌های کرکره ‌ای ضد سرقت در بازار و همچنین نوسانات نرخ ارز، قیمت مواد و تجهیزات مورد نیاز نمی‌توان قیمت دقیق و مشخصی برای این محصول تعیین کرد. علاوه بر این با توجه به ابعاد و اندازه محل قیمت درب کرکره ای ضد سرقت متغیر است. هر چه طول و عرض درب بیشتر باشد، به طبع از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود.

علاوه بر این با توجه به اندازه درب می‌بایست از موتور الکتریکی متناسب با آن استفاده کرد. عمده قیمت درب رول آپ مربوط به نوع و اندازه تیغه‌ها و موتور به کار رفته در آن است.

پیشنهاد بررسی : قیمت کرکره برقی دست دوم در تبریز

نمایندگی کرکره اتوماتیک ضد سرقت

به طور کلی ایران کرکره یکی از سازنده های کرکره در کل ایران با بزرگترین مجموعه کاری می باشد که البته تا به امروز پیشرفت فراوانی در کار و توسعه در تولید کرکره اتوماتیک ضد سرقت داشته است به همین جهت اگر نگاهی به سوابق این کمپانی بندازید متوجه می شوید که نمایندگی های فراوانی را در کل کشور ایجاد کرده است تا شما بتوانید خرید کرکره برقی خود را از نمایندگی همتا در نزدیک ترین مکان به خود انجام دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز