خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید مبل راحتی و استیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۶۰۳

به نقل از سایت پرشین چوب مبل راحتی و مبل استیل دو سبک از مبلمان محسوب می‌شوند. مبل از یک کالای تجملاتی و لوکس در به یک کالای لازم و ضروری منازل تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم نکات مهم هنگام خرید مبل راحتی و استیل گفته شود.

امروزه همه خانواده‌ها با هر سطح درآمدی دوست دارند حداقل یک دست مبل در خانه خود داشته باشند.  وجود مبل در خانه باعث افزایش آسایش و راحتی افراد می‌شود.

خرید مبل

خرید مبل با توجه به تعداد زیاد مدل و همچنین وجود قیمت‌های مختلف یکی از خریدهای پر چالش و نفس گیر محسوب می‌شود. برای این که در هنگام خرید مبل دچار سردرگمی کمتری شوید حتماً بودجه و مقدار پولی را که می‌خواهید برای مبل در نظر بگیرید را مشخص کنید. مشخص کردن این موضوع باعث می‌شود سریع‌تر به مبل مورد نظر خود برسید.

خرید مبل راحتی

مبل راحتی مبلی ست که در ظاهر آن به جای چوب از پارچه استفاده شده است. به عبارت دیگر نما و ظاهر مبل از پارچه می‌باشد. البته شاید در ظاهر بعضی از مدل‌های مبل راحتی مقداری چوب نیز دیده شود. برای اطلاع از قیمت مبل راحتی جدید و شیک به خرید مبل راحتی در سایت پرشین چوب مراجعه کنید.

راهنمای خرید مبل راحتی و استیل

همانطور که در بالا گفته شد هنگام خرید مبل راحتی علاوه بر مشخص کردن بودجه به موارد زیر نیز توجه کنید:

  • راحتی مبل راحتی از مبل استیل بیشتر است. و از آن بیشتر در قسمت نشیمن منزل و جلوی تلویزیون استفاده می‌شود.
  • معمولاً قیمت مبل‌های راحتی از قیمت مبل استیل کمتر است.
  • معمولا اندازه مبل‌های راحتی از مبل‌های استیل کوچکتر هستند. پس اگر منزل‌تان کوچک است توصیه می‌شود به فکر خرید مبل راحتی باشید.
  • جابجایی مبل راحتی از مبل استیل بسیار راحت‌تر است. پس اگر مستاجر تشریف دارید حتماً به این مورد نیز توجه کنید

خرید مبل استیل(سلطنتی)

مبل استیل که به مبل سلطنتی نیز معروف است. این سبک از مبل حالتی اشرافی دارد. از مشخصه‌های این مبل می‌توان به وجود چوب منبت کاری شده در ظاهر آن اشاره کرد. در مبل استیل(سلطنتی) در قسمت تاج، دسنه‌ها و پایه‌ها چوب منبت کاری شده وجود دارد. برای اطلاع از قیمت انواع مبل سلطنتی جدید و شیک به خرید مبل استیل مراجعه کنید.

راهنمای خرید مبل راحتی و استیل

در هنگام خرید مبل استیل به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از هر چیز حتما بودجه و پولی را که فرار است برای مبل کنار بگذارید را مشخص کنید.
  • از مبل استیل بیشتر در قسمت پذیرایی منزل استفاده می‌شود.
  • اندازه مبل استیل در مقابل راحتی بزرگتر است. با توجه به بزرگ بودن اندازه مبل استیل مناسب خانه‌های بزرگ می‌باشد.
  • قیمت مبل استیل در مقایسه با مبل راحتی نیز بیشتر است.

نتیجه گیری

در این مقاله به  نکات مهم در خرید مبل استیل و راحتی گفته شد. امیدواریم این نکات در خرید مبل به شما کمک کند. برای مشاهده انواع مبل‌های استیل، راحتی ، کلاسیک و چستر لطفا به سایت پرشین چوب مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز