خبرگزاری کار ایران

انواع مبل راحتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۳۹۰

امروزه تولید کنندگان مبلمان راحتی محصولات خود را در انواع و طرح‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌کنند. افراد می‌توانند با توجه به سلیقه و متراژ محیط مد نظر خود یکی از انواع مبل راحتی را انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد خرید مبل راحتی را دارید، بهتر است با انواع مختلف و ویژگی هر یک از آن‌ها آشنا باشید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با انواع مبل راحتی آشنا کنیم:

مبل راحتی چیست؟

مبلمان راحتی برخلاف مبلمان کلاسیک، بسیار راحت هستند و شما هنگام نشستن بر روی آن‌ها حالت رسمی ندارید و به راحتی می‌توانید دراز بکشید یا لم بدهید. از مبل راحتی به دلیل ویژگی برجسته احساس راحتی می‌توان در مکان‌هایی که نیاز به استراحت و راحتی دارند، استفاده کرد. معمولاً این مبلمان در منازلی که به سبک مینیمال یا مدرن طراحی شده‌اند، شرکت‌های نوپا، کافه‌ها و سالن‌های انتظار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مبلمان به دلیل ویژگی که دارند، در میان افراد طرفدارن بسیار زیادی دارند.

 

با انواع مختلف مبل راحتی آشنا شوید

مبلمان راحتی نیز مانند هر مبلمانی دارای انواع گوناگونی است. می‌توان گفت وجود مدل‌های مختلف این محصول موجب شده است تا پاسخگوی سلایق مختلف باشد و افراد با هر سلیقه‌ای بتوانند یکی از آن‌ها را خریداری کنند. برخی از انواع مختلف مبل راحتی شامل موارد زیر می‌شود:

  • مبل لاوست

معنای لغت این مبل به معنای دوست داشتن است؛ زیرا موجب نزدیکی افراد هنگام نشستن به یکدیگر می‌شود. به همین دلیل به این مبلمان محل نشستن با عشق یا همان لاوست گفته می‌شود. این مبل یکی از انواع مبل راحتی است که ظاهر کوچک و ظریفی دارد. با توجه به این ویژگی، مبل لاوست فضای کمتری اشغال می‌کند. معمولاً مبلمان لاوست برای دو نفر کاربرد دارند و به دلیل طراحی و فرمی که دارند، می‌توانند ظاهر خاصی را در محیط ایجاد کنند.

مبلمان لاوست توانسته‌اند جایگاه بسیار خوبی در میان مبل‌های راحتی کسب کنند، اما هنوز استفاده از مبلمان در کشور ما زیاد نیست. شاید برخی افراد این مبل را خریداری کند و در چیدمان خود به کار ببرند اما از کارایی آن مطلع نباشند. معمولاً این مبل را مقابل تلویزیون قرار می‌دهند تا زوج‌ها بتوانند لحظات رمانتیکی را با یکدیگر سپری کنند.

  • کاناپه

کاناپه یکی از معروف‌ترین انواع مبلمان راحتی است. یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که کاناپه دارد این است که هنگامی که شما بر روی آن‌ها می‌نشینید کاملاً احساس راحتی می‌کنید. می‌توان بر روی این مبلمان دراز کشید و لم داد. کاناپه در مدل‌های دو یا سه نفره تولید می‌شود. این محصول تنها در دکوراسیون داخلی منازل کاربرد ندارد و می‌توان از آن در مکان‌های عمومی نیز استفاده کرد. شما می‌توانید از کاناپه به صورت تکی نیز استفاده کنید. معمولاً این مبلمان راحتی در فضاهای کوچک، خانواده‌های کم جمعیت یا در اتاق انتظار مطب‌ها و… استفاده می‌شود.

  • مبلمان راحتی ال شکل

این مبلمان همانطور که از نامشان مشخص است به شکل ال در کنار یکدیگر قرار دارند و به هم چسبیده هستند. معمولاً در فضاهای مدرن و صمیمی از مبلمان ال شکل استفاده می‌شود. در سال‌های اخیر مبلمان راحتی ال شکل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. معمولاً این مبلمان را در یک کنج و در قسمت گوشه و زاویه دار خانه قرار می‌دهند. البته شما می‌توانید مبل‌های ال شکل خود را به صورت جداگانه از یکدیگر نیز قرار دهید. برخی از مدل‌های مبلمان راحتی ال شکل، ویژگی تختخواب شو دارند.

  • مبل راحتی مدل مدرن و فانتزی

مبل‌های مدرن و فانتزی رنگ‌بندی‌های خارق‌العاده و طراحی جالبی دارند. ممکن است هنگام خرید این محصول به راحت بودن آن‌ها شک کنید. اما این مبلمان با وجود طراحی عجیبی که دارند، کاملا راحت هستند. طراحی خاص این مبلمان می‌تواند جلوه جالبی را در فضا به وجود آورد. از ویژگی‌های مبل مدرن و فانتزی می‌توان به نشیمن‌های بلند و پف کرده، رنگ‌بندی‌های جالب و خاص آن اشاره کرد.

  • مبل تختخواب شو

اگر می‌خواهید هزینه کمتری صرف خرید وسایل منزل خود کنید یا فضای کمی در اختیار دارید، مبل تختخواب شو انتخاب ایده آلی است. در واقع شما می‌توانید با خرید مبل تختخواب شو با یک تیر دو نشان بزنید. انتخاب این مبل راحتی برای افرادی که فضای کوچکی دارند بسیار مناسب است؛ زیرا دیگر نیازی نیست تا فضای اضافی جهت قرار دادن یک تخت خواب در نظر بگیرند. این مبلمان فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و به نوعی جمع و جور هستند. مبلمان تختخواب شو برای افراد مجرد، خانه‌های دانشجویی و اتاق‌های استراحت ادارات مناسب هستند. ممکن است شما هنگام خرید این محصول آن را به عنوان یک مبل عادی کاناپه در نظر بگیرید، اما شما می‌توانید با چند حرکت ساده آن را به نرم و راحت‌ترین تخت خواب تبدیل کنید.

  • مبل راحتی چستر یا چستر فیلد

اگر تمایل دارید دکور خود را شیک و به روز طراحی کنید، همچنین یک مبلمان راحتی داشته باشید، بهتر است به سراغ مبلمان راحتی چستر فیلد بروید. این مبل مناسب افرادی هستند که تمایل دارند یک مبل مجلل در عین حال ساده و زیبا داشته باشند. معمولاً این مبلمان را با پارچه‌هایی که تراکم و ضخامت بالایی دارند، تولید می‌کنند.

انواع مبل راحتی

قیمت مبل راحتی

اگر قصد دارید مدت زمان زیادی از مبل راحتی خود استفاده کنید، بهتر است یک مبل با دوام و با کیفیت انتخاب کنید. امروزه مبلمان راحتی در طرح‌ها و مدل‌های متنوع در بازار وجود دارند. اما قیمت هر یک از این محصولات متفاوت است. طبیعی است که اگر هزینه بیشتری صرف خرید مبل راحتی مدنظر خود کنید، می‌توانید سال‌ها بدون اینکه هیچ گونه تغییری در ظاهر آن ایجاد شود، استفاده کنید. به طور کلی قیمت مبل راحتی با توجه به نوع روکش، جنس چوب به کار رفته در آن و… تعیین می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت سامی مبل https://samimobl.com/ قیمت انواع مبل راحتی را استعلام بگیرید.

انواع مبل راحتی

ویژگی‌های مبلمان راحتی

مبلمان راحتی ویژگی‌های متعددی دارند که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • مبل راحتی نسبت به مبل کلاسیک ارتفاع کمتری دارد.
  • معمولاً مبلمان راحتی آرایه‌های تزیینی و تاج ندارند و کاملاً ساده هستند.
  • مبلمان راحتی در ادارات و منازل مسکونی طرفداران بسیار زیادی دارند.
  • فوم کوسن نشیمن و پشتی مبلمان راحتی ضخیم‌تر و نرم‌تر است و حالت ارتجاعی دارد.
  • نشستن بر روی مبلمان راحتی نسبت به نوع کلاسیک بسیار راحت‌تر است و افراد بر روی آن‌ها احساس راحتی می‌کنند و حالت رسمی ندارند.

 

کلام آخر

امروزه مبلمان راحتی در مدل‌ها و طراحی‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شود. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و محیط مد نظر خود یکی از انواع مختلف مبلمان راحتی را انتخاب و خریداری کنید. فروشگاه سامی مبل عرضه کننده انواع مختلف مبلمان راحتی، سرویس خواب و… است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت سامی مبل انواع مختلف مبلمان راحتی را مشاهده کنید و جهت اطلاع از قیمت آن‌ها با شماره‌های درج شده تماس بگیرید. تنوع محصولات و مبلمان در فروشگاه سامی مبل به گونه‌ای است که می‌تواند پاسخگوی سلایق مختلف باشد. شما می‌توانید با خرید از وبسایت سامی مبل یک خرید کاملا ایده آل و مطمئن را تجربه کنید. امیدواریم از مطالعه مطالب لذت برده باشید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز