خبرگزاری کار ایران

در انتخابات کنگره؛

غریبانی دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان ایران باقی ماند

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۳۴۶

در کنگره فوق‌العاده انجمن اسلامی مهندسان ایران که در کانون توحید برگزار شد، علی محمد غریبانی با کسب ۷۲۰ رأی به عنوان دبیر این انجمن برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در کنگره انجمن اسلامی مهندسان ایران ضمن انتخاب دبیرکل، با تغییر اساسنامه این انجمن طبق ماده ۲۲ قانون احزاب،  تعداد اعضای شورای مرکزی به ۲۱ نفر رسید.

در این کنگره که با حضور بیش از ۹۰۰ نفر از اعضای شورای مرکزی، دبیران استان‌ها و اعضای انجمن از سراسرکشور برگزار شد؛ به ترتیب آرا مهندس علی محمد غریبانی، علی فرهمندپور، محمدحسن فصیح، یزدان پناه ذوالفقاری، مهدیه السادات میرناصری،محمد رضا بهمئی، سیامک صحافی، پیمان قیدر،  علی عباسی، سودابه مهری، معین جلالی، سید مهدی سادات شجاعی، داریوش سنجری، محمد رضا نقوی نیا، مهران مهرداد، عبدالرضا میقانی،حسن مختاری، ولی باج، نادر کاووسی،محمد اکبریان، یوسف بسنجیده به عنوان عضو شورای مرکزی و آقایان؛ کشاورز، سروش، امینی، احمدی اصل، محمدی،حاج نوری به عنوان عضو علی البدل انجمن انتخاب شدند.

گفتنی است در کنگره انجمن اسلامی مهندسان حجه الاسلام هادی غفاری میهمان مراسم سخنانی در خصوص ضرورت حفظ ارزش های اسلامی در عمل و در جهت ارتقای اعتماد مردم توسط مسئولان و احزاب ایراد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز