خبرگزاری کار ایران

اختلال تردد در آزادراه ساوه ـ تهران ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۰۲۲

جاده ساوه ـ بوئین‌زهرا بازگشایی شد

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شرستان ساوه با بیان اینکه اختلال تردد در آزادراه ساوه ـ تهران با شدت کمتری نسبت به روز گذشته وجود دارد، گفت: بارش برف در تمام آزادراه و کولاک در گردنه رنگرز این آزادراه کماکان باعث اختلال تردد خودروها شده است.

به گزارش ایلنا، رضا عفرانی افزود: با توجه به تداوم برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط راهداران ترافیک در آزادراه ساوه ـ تهران نسبت به روز گذشته کمتر شده و عبور و مرور روان‌تر است. به‌رغم وجود یخ‌زدگی و برودت هوا تردد در دیگر محورهای حوزه استحفاظی شهرستان جریان دارد.

وی ادامه داد: بارش برف و کولاک همچنین باعث بسته شدن راه ارتباطی 5 روستای این شهرستان شده است. این پدیده‌ها راه ارتباطی روستاهای مرق، مرق‌کان، نشوه، پنگ‌آباد و یکه باغ را مسدود کرده، اما تردد با زنجیرچرخ در آنها امکان‌پذیر است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زرندیه نیز گفت: جاده ساوه ـ بوئین‌زهرا که از شامگاه 6 بهمن به علت شدت کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد. این جاده به علت شدت کولاک در گردنه هجیب در محدوده استان قزوین از سوی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوئین‌زهرا مسدود اعلام شده بود.

حمیدرضا صادقی افزود: عوامل راهداری و پلیس‌راه استان مرکزی نیز در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی، ورودی این مسیر از شهرستان زرندیه را مسدود کردند. تردد در سایر محورهای این شهرستان هم‌اکنون جریان دارد، اما به علت تداوم بارش برف و برودت هوا همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

معاون هماهنگی عمرانی فرمانداری شهرستان زرندیه نیز در این رابطه گفت: در مدت زمان انسداد جاده ساوه ـ بوئین‌زهرا در شهرهای مأمونیه، زاویه و پرندک این شهرستان، به بیش از 400 مسافر خدمات اسکان و پذیرایی ارائه شد.

علیرضا حسینی افزود: برخی از مسافران در راه مانده روز گذشته از مسیر جایگزین اتوبان غدیر به سمت مقاصد خود رهسپار شدند. همچنین 50 مسافر نیز امروز پس از بازگشایی جاده ساوه ـ بوئین‌زهرا به راه خود ادامه خواهند داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز