خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

تور گردشگری مادر و کودک در باغستان سنتی قزوین اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۲۲۰

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین گفت: باید برای ورود مردم به باغستان و آشتی نسل جدید با این میراث کهن برنامه‌ریزی شود و در این راستا طرح گردشگری مادر و کودک با هدف بازدید از باغستان سنتی قزوین در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری در جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین  که در محل بوستان ملاخلیلا برگزار شد، با تاکید بر اهمیت باغستان سنتی قزوین و معرفی ظرفیت‌های بی نظیر آن به مردم اظهار کرد: باید بتوانیم با حفظ این میراث ماندگار و معرفی ظرفیت‌های آن به شهروندان و استفاده همه جانبه از آن تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین ادامه داد: احداث بوستان قراد‌آباد یکی از مطالبات اعضای شورا در دوره ششم است که بر این اساس طرح‌های لازم برای اجرای این بوستان وجود دارد و اعتبار آن نیز در بودجه امسال لحاظ شده و باید بتوانیم از این ظرفیت برای استفاده عموم مردم استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود متولی اجرای طرح‌های مربوط به باغستان توسط رئیس این سازمان صورت گیرد و اختیارات نیز به او محول شود، همچنین از ظرفیت تشکل‌های مردمی از جمله انجمن راهنمایان گردشگری نیز استفاده خواهد شد.

در این جلسه مدیران، کارشناسان و نمایندگان انجمن‌های راهنمایان گردشگری به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز