خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر عنوان کرد؛

لزوم توجه به راهنمایی مسافران برای حضور در اماکن گردشگری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۹۲۴

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین گفت: باید در مبادی ورودی شهر قزوین جهت تردد آسان مسافران به اماکن تاریخی و گردشگری هماهنگی‌های لازم جهت راهنمایی آن‌ها صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، حسین صلح جو با بیان اهمیت معرفی همه جانبه شهر قزوین در ایام نوروز به مسافران و گردشگران اظهار کرد: قزوین با داشتن بیشترین آثار تاریخی، میراث فرهنگی و طبیعی شامل مقبره چهار انبیاء، امامزاده حسین (ع)، بازار، آب انبارها و قلعه می‌تواند سلیقه‌های مختلف را جوابگو باشد که معرفی برخی از این آثار شاخص زمینه حضور گردشگران در ایام نوروز را مهیا خواهد کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین افزود: مدیریت شهری قزوین باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها نسبت به معرفی شهر قزوین در ایام نوروز برای مسافران و گردشگران اقدام کند.

وی عنوان کرد: باید تابلوهای راهنمایی مسافران و گردشگران در سطح شهر بازبینی شود و برای حضور مسافران عبوری و گردش هر چند کوتاه آنان نیز در شهر برنامه ریزی شود.

این عضو شورای شهر قزوین خواستار توجه به فضاسازی و زیباسازی شهری در ایام نوروز و استقبال از بهار شد و گفت: فضاسازی شهری به ویژه میادین شهر باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین مناطق منفصل شهری نیز باید در فضاسازی‌های ایام نوروز فراموش نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز