خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست سراسری ژئوپورتال سرمایه گذاری در اداره کل اقتصادی و دارایی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۷۹۰

نشست آنلاین سراسری اطلس و ژئوپورتال سرمایه گذاری، همزمان با سایر استان‌ها با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، مدیر کل اقتصادی و دارایی استان و سایر مدیران و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز با مدیریت سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران و با حضور ابوالفضل کوده ئی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی، نشست سرلسری تخصصی آنلاین نسبت به تبیین چارچوب انجام کار و الزامات تهیه اطلس و ژئوپورتال سرمایه گذاری با مدیران مربوطه در استان های کشور برگزار شد.

در استان البرز، این وبینار با حضور هامان حسینی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری البرز، رضا جعفری مدیرکل اقتصادی و دارایی استان، حامد فرضی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز، رامین ربیعی رئیس سازمان صمت استان و نمایندگان ادارات ذیربط در سالن اجتماعات اداره کل اقتصادی و دارایی البرز برگزار شد.

در این نشست در ارتباط با ضرورت و اهمیت اطلس و سامانه مکان یابی در قالب ژئوپورتال از SDI بحث و تبادل نظر شد.

مقرر گردید، استانداران به عنوان رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، متولی اصلی و مسئول ایجاد اطلس سرمایه گذاری استان باشند.

همچنین مدیران کل امور اقتصادی و دارایی به عنوان نائب رئیس مرکز خدمات، نقش هماهنگ سازی و پیگیری خواهند داشت.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی هر استان نیز به عنوان همکاری و ایجاد زمینه تعریف اطلس در قالب ژئوپورتال از SDI استان خواهند بود.

دستگاه‌های اجرایی تخصیص دهنده اراضی و دیگر دستگاه‌های ذیربط برای ایجاد و به روزرسانی بانک هایِ اطلاعاتی، اقدام خواهند کرد.

ابوالفضل کوده ئی در این نشست، هدف از برگزاری وبینار با حضور تمامی استان ها را فرصتی برای معرفی اطلس سرمایه گذاری و آشنایی بیشتر استان های کشور با سامانه مکان یابی در قالب ژئوپورتال برشمرد.

وی گفت: اطلس سرمایه گذاری حاصل تلاش فنی و کارشناسی شده و مستمری است که طبق تجربه سایر کشورها صورت گرفته است. این سامانه برای ایجاد راه‌های ارتباطی مطلوب با خدمات مکان یابی در تمام استان ها، انجام شده که به صورت نظام مند و طبق مدل ملی به درستی صورت گیرد. 

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی در ادامه به سوالات مطرح شده از طرف نمایندگان حاضر در استان‌ها پاسخ داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز