خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز خبر داد؛

جذب بیش از 50 درصد از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه 1400 در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۱۳۸

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز در جلسه کمیته استانی اعطای تسهیلات از محل بند الف تبصره18 قانون بودجه 1400 که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد؛گفت: بیش از 50درصد از تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 در استان البرز جذب شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا جعفری در جلسه کمیته استانی اعطای تسهیلات از محل بند الف تبصره18 قانون بودجه 1400 که در سالن شهدای دولت استانداری البرز و با حضور سیف الله اسدالهی معاون امور اقتصادی استانداری البرز، هامان حسینی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، جمعی از مدیران کل و نمایندگان دستگاه های اجرایی البرز برگزار شد؛ اظهار داشت. بیش از 50درصد از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه 1400 در استان البرز جذب شد.

وی افزود: اگرچه طبق بررسی های بعمل آمده، میزان اعطای تسهیلات از محل مذکور طی ماه های اخیر افزایش داشته است ولیکن این میزان جذب شایسته مردم شریف و صاحبان کسب و کار استان البرز نیست.

جعفری خاطرنشان کرد: امید است با تلاش و همت مضاعف دستگاه های اجرایی و بانک های عامل شاهد رفع موانع موجود در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400و افزایش جذب اعتبارات تبصره 18 در استان البرز طی مدت محدود باقی مانده با هدف اجرای برنامه اشتغال گسترده و مولد با تاکید بر اشتغال جوانان، دانش آموختگان دانشگاهی،زنان و اشتغال حمایتی باشیم.

در این جلسه، اسدالهی معاون اقتصادی استاندار البرز خواستار گردآوری و ارسال چالش ها و مشکلات دستگاه های اجرایی ، بانک های عامل و متقاضیان استفاده از تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 توسط اداره کل اموراقتصادی و دارایی به وزارت امور اقتصادی و دارایی با هدف مرتفع کردن مشکلات مذکور شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز