خبرگزاری کار ایران

در شهر کرج انجام شد؛

بازگشت ۹۰ درصد تجهیزات و ناوگان موتوری مدیریت پسماند به چرخه خدمت‌رسانی بازسازی خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۶۱۲

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از تعمیر و بازگشت بیش از ۹۰ درصد تجهیزات و ناوگان موتوری این سازمان به چرخه خدمت‌رسانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا خسروی اظهار داشت: سازمان موتوری قدیم چند سالی است با سازمان بازیافت ادغام‌شده و سازمان جدیدی بنام مدیریت پسماند از درون این دو سازمان شکل‌گرفته است، از سال گذشته پس از بررسی و مطالعه میدانی و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری همچنین با تکیه‌بر توان متخصصان داخلی، تصمیم بر این شد که امکانات مغفول مانده در سازمان، احصا و اکثر ماشین‌آلات طی فرایندی چندماهه  تعمیر و بعضاً بازسازی اساسی شود.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها، ارزش‌افزوده این تجهیزات تازه تعمیر دوچندان شده است که موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های مدیریت شهری شد چرا که تهیه‌ی امروز آن‌ها عملاً با موانع تحریم و مشکل تأمین ارز مواجه است.

این مسئول اضافه کرد: بر همین اساس با پیگیری و تزریق منابع سازمان، امروز بیش از ۹۰ درصد این تجهیزات و ناوگان موتوری تعمیر شده و به چرخه خدمت‌رسانی به شهر بازگشته‌اند.

خسروی گفت: تعداد زیادی از ماشین‌آلات این سازمان دچار آسیب شدید بود و از فرسودگی و خواب برخی از تجهیزات حدود شش سال می‌گذشت.

وی بابیان این‌که قیمت خرید هردو جفت حلقه لاستیک لودر حدود ۵۰۰ تومان است، افزود: با این وجود لاستیک‌ها تأمین و از مجموع ۱۹ بابکت سازمان مدیریت پسماند که از کارافتاده بودند، با برنامه‌ریزی انجام‌شده در حال حاضر ۹ دستگاه در حال خدمت بوده و الباقی نیز تا پایان امسال به چرخه خدمت باز خواهند گشت.  

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: با عملیاتی شدن تجهیزات و ماشین‌آلات سازمان پسماند بخش اعظمی از پروژه‌های شهری من‌جمله خاک‌برداری‌های زیرگذر ۹ دی از طریق همین ماشین‌آلات تعمیر شده انجام و چندین میلیارد تومان در هزینه‌های شهرداری صرفه‌جویی شد.  

وی افزود: انجام خاک‌برداری‌های کنارگذر شیخ‌آباد نیز با همکاری سازمان‌های مدیریت پسماند و عمران انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز