خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری کرج:

طرفین دعوای پیمانکار و کارگر پسماند، پرسنل شهرداری کرج نبودند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۲۵۹

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به ضرب و شتم یک کارگر پسماند توسط عوامل شهرداری کرج، گفت: با پیمانکار مربوطه به شدت برخورد شد. ضمن اینکه این افراد دیگر به هیچ وجه حق ندارند حتی به عنوان پیمانکار با مجموعه ای که به شهرداری کرج مربوط می شود، کار کنند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا رضوانی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرب و شتم کارگر توسط پیمانکار پسماند شهرداری کرج که کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شد،  اظهار کرد: هیچ یک از طرفین دعوا پرسنل شهرداری کرج نبوده اند. فرد ضارب از پیمانکاران تفکیک از مبدا سازمان پسماند شهرداری کرج  بوده و فرد مضروب هم از کارگران یکی از پیمانکاران پسماند بوده است.

وی با بیان اینکه موضوع به سرعت پیگیری و  تذکرات لازم به مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرج داده شد؛ افزود:  مقرر شد موضوع از طریق مراجع ذی ربط و قانونی  پیگیری شود و  با پیمانکار مربوطه به شدت برخورد شد. ضمن اینکه این افراد دیگر  به هیچ وجه حق ندارند حتی به عنوان پیمانکار  با مجموعه ای که به  شهرداری کرج مربوط می شود، کار کنند. 

این مسئول اضافه کرد: اگرچه فرد مضروب از پرسنل شهرداری کرج و نیروی مستقیم سازمان نبود، اما با واسطه از همکارلن ما محسوب می شود و  از مدیرعامل سازمان پسماند خواستیم تا از او دلجویی شود. 

وی در خصوص جزییات ماجرا، گفت: بر اساس گزارشات رسیده و   با توجه به ارزش مادی در موضوعات مربوط به تفکیک پسماند،  دعوا  بر سر  پسماند بوده و ظاهرا  هر یک از  طرفین پسماند موجود را  سهم  خود می دانسته است. 

رضوانی پیمانکار پسماند را برای به کارگیری چنین افرادی مقصر دانست و افزود: ما در این شهر مسوولیم و افرادی که حتی با واسطه دوم و سوم  با شهرداری کار می کنند نیز باید اصول و رفتار انسانی را رعایت کنند. 

وی گفت: من به سهم خودم از همه همشهریان که خاطرشان با دیدن این فیلم مکدر شده عذرخواهی می کنم و اگرچه  هیچ یک از  طرفین نیروی شهرداری نبودند، موضوع را به صورت ویژه پیگیری خواهم کرد.‌

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز