خبرگزاری کار ایران

در منطقه چهار شهر کرج آغاز شد؛

عملیات خاک برداری و زیرسازی خیابان طالقانی غربی جهت اجرای روکش آسفالت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۲۰۵

معاون امور عمرانی و ترافیک منطقه چهار از آغاز عملیات خاک برداری و زیرسازی خیابان طالقانی غربی جهت اجرای روکش آسفالت خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسن عطایی با اشاره به آغاز عملیات خاک برداری و زیرسازی خیابان طالقانی غربی جهت اجرای روکش آسفالت، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهرِی دستیابی شهروندان محلات نسبتا کم برخوردار به کیفیت زندگی مناسب و پایدار است و ارتقا کیفیت زندگی شهری یکی دیگر از اهداف اصلی توسعه پایدار است.

وی با اشاره به اینکه عملیات جدول گذاری خیابان طالقانی غربی با متراژ 2500 متر سال گذشته صورت گرفته است، افزود: در فاز دوم  با اتمام زیرسازی و آماده سازی بستر این معبر، عملیات آسفالت ریزی و روکش آسفالت این خیابان نیز انجام خواهد گرفت.

معاون امور عمرانی و ترافیک با بیان این مطب که برای اجرای فاز دوم پروژه خیابان طالقانی غربی مبلغی بالغ بر 58 میلیارد ریال صرف خواهد شد، خاطر نشان کرد: افزایش بهای قیر، موجب افزایش هزینه‌های اجرای آسفالت در معابر می‌شود اما تلاش می‌کنیم که این چالش‌ها برای خدمت به شهروندان و توزیع عادلانه امکانات و خدمات خللی وارد نکند.

عطایی در پایان اظهار کرد: فراهم کردن شرایط توسعه ی زیر ساخت ها و امکانات شهری و ایجاد ساختار فیزیکی در فضای عمومی، مناسب سازی، کمک به سلامت شهروندان ، بهبود بهداشت و مسائل زیست محیطی به توسعه کیفی فضاهای شهر و ارتقاء کیفیت زندگی شهری کمک می کند ، بدین ترتیب می توان گفت شهری توسعه یافته است که بر اساس شرایط محیطی و نیازهای انسانی، به طور منطقی و متناسب شکل گرفته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز