خبرگزاری کار ایران

در شهرداری منطقه ۴ کرج؛

تابلوهای هدایتِ مسیر معابر، نصب و بهسازی شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۸۶۶

سرپرست منطقه 4 شهرداری کرج از نصب و بهسازی تابلوهای هدایت مسیر این منطقه خبر داد. 

به گزارش ایلنا، ربی سعادت با تاکید بر لزوم بهسازی، آراستگی و ایمن‌سازی معابر و محیط‌های شهری، اظهار کرد: به‌منظور کاهش بار ترافیکی، کاهش زمان سفرهای روزمره، انتخاب صحیح مسیر رانندگان و تسهیل در تردد خودروها نسبت به اجرای طرح نصب و بهسازی تابلوهای هدایت مسیر انجام شد.

وی افزود: اجرای طرح مذکور به متراژ 63 متر مربع در سطح منطقه اعم از شهرک سلمان فارسی، دور برگردان بلوار امام خمینی (ره)، ابتدای خیابان افشار، آزاد راه قزوین - کرج، رمپ خروجی (پل سوم خرداد)، چهار راه هنرستان و بلوار امامزاده طاهر (ع) اجرایی شد. 

سعادت انجام مطالعات و تحقیقات مورد نیاز به‌ منظور ارتقا سیستم حمل‌و نقل درون ‌شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: تحقق این‌ امر درنهایت به مدیریت ترافیک در کلان‌شهر کرج منتهی می‌شود که مسولان ذیربط در این حوزه با برنامه‌ ریزی‌های دقیق و ارایه راهکارهای کارآمد با جدیت آن را پیگیری می‌کنند.

وی گفت: ضرورت پرداختن به برنامه‌های کارشناسی در راستای کاهش حجم ترافیک حایز اهمیت است و عدم توجه به اقدامات کارشناسی موجب بروز بحران‌های ترافیکی در سطح شهر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز