خبرگزاری کار ایران

روز ۲۶ مردادماه؛

آزادگان استان البرز در تمام دستگاه های اجرایی تجلیل می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۴۳۸

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز با اشاره به برنامه های استان در گرامیداشت روز ۲۶ مرداد، گفت: در راستای تجلیل از آزادگان، تمام دستگاه های اجرایی، برنامه هایی مناسبتی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، سلیمان رستمیان در آستانه ۲۶ مرداد و سالروز بازگشت آزادگان جنگ تحمیلی به کشور در نشست خبری،‌ اظهار داشت: مشکلات معیشتی آزادگان در ‌کنار جانبازان به واسطه فشار تحمیلی اقتصادی کشور ایجاد شده و به رغم اینکه این عزیزان حاضر به حمایت بنیاد شهید نیستن اما بر حسب وظیفه سعی می کنیم بخشی از مشکلات معیشتی این افراد برطرف شود.

وی افزود: با توجه به تحریم های کشور و گرانی دارو، بیشترین دغدغه جانبازان و یا آزادگانِ جانباز، هزینه های درمان و تامین دارو است که بنیاد در این رابطه تمام تلاش خود را می کند که جانبازان مشکل درمانی نداشته باشند.

وی با عنوان اینکه  ۲۶ مرداد روز تاریخی است و باید برنامه هایی برگزار شود که فرهنگ مجاهدت در زمان اسارت، ارزش گذاری شود. در دوران دفاع مقدس رزمندگان قبل از اسارت دچار آسیب شدند و دشمن تلاش کرد در زمان اسارت آنها را از اهداف والای خود منحرف کند که این تلاش بی نتیجه بود در مقابل اسرای عراقی با رافت و ملاطفت رزمندگان ایرانی روبرو شدند

مدیرکل بنیاد شهید البرز گفت: پانزده آزاده البرزی در زمان اسارت به شهادت رسیدند و از بازگشت آزادگان تا کنون، حدود ۱۰۷ آزاده در این استان فوت کردند.

این مسئول با اشاره به برنامه های استان در گرامیداشت ۲۶ مرداد و بازگشت آزادگان به کشور، گفت: در تجلیل از این عزیزان طبق دستور دولت، تمام دستگاه های اجرایی باید برای ۲۶ مرداد، دیدار با آزادگان و برنامه هایی مناسبتی ویژه داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید البرز از برگزاری همایش برای خانواده های آزاده متوفی در مجموعه ایثار کردان با حضور نماینده ولی فقیه و شرکت آزادگان در مصلاهای نماز جمعه استان به مناسبت بزرگداشت این روز خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز