خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اورژانس البرز:

واژگونی کامیون ٣ فوتی بر جای گذاشت/۱۷ مصدوم در حوادث جاده‌ای مسیر چالوس

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۴۱۲

رئیس مرکز اورژانس البرز از سه حادثه جاده ای در استان البرز خبر داد و گفت: در اثر این حوادث ۳ سرنشین کامیون عصر دیروز جان باختند و ۱۷ سرنشین خودرو شخصی بامداد روز جمعه مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا از البرز، احمد مهدوی با اشاره به ۲ حادثه جاده ای بامداد اشاره کرد و اظهار داشت: تصادف ۳ خودرو در جاده چالوس ۹ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: ساعت ۰۴:۰۲ صبح امروز جمعه ۳۱ تیر ماه، تصادف یک دستگاه ماکسیما با دو دستگاه تیبا در جاده چالوس محدوده نسا به اورژانس استان البرز اعلام شد.

مهدوی گفت: بلافاصله و در کمترین زمان ممکن، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس برای امدادرسانی به مصدومان سانحه، به محل اعزام شدند.

وی توضیح داد: این حادثه ۹ مصدوم شامل ۳ خانم و ۶ آقا بر جای گذاشت که همگی پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵، برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس البرز به حادثه دیگر امروز اشاره کرد و گفت: تصادف دو خودرو در جاده چالوس ۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: ساعت ۶:۱۹ صبح امروز جمعه ۳۱ تیر ماه، تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه دانگ فنگ در جاده چالوس نرسیده به پورکان به اورژانس استان البرز اعلام شد و در کمترین زمان ممکن، ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس برای امدادرسانی به مصدومین سانحه، به محل اعزام شدند.

مهدوی گفت: این حادثه ۸ مصدوم شامل ۲ زن و ۶  مرد بر جای گذاشت که همگی پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵، برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس البرز از واژگونی کامیون منجر به فوت در روز گذشته یاد کرد و گفت: ساعت ١٨:٢٨ پنجشنبه عصر ٣٠ تیر ماه، واژگونی یک دستگاه کامیون در محدوده فشند، جاده هشتگرد به طالقان به اورژانس استان البرز اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی حادثه به محل اعزام شد اما متاسفانه هر سه سرنشین، در دم جان باختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز