خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه رفع مشکلات خدمات زیربنایی مسکن مهر در شهر جدید مهستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۱۳

پنجمین جلسه پیگیری مصوبات و رفع مشکلات خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر شهر جدید مهستان در شهر جدید هشتگرد به ریاست مشاور استاندار و مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، پیرو بازدید استاندار البرز از پروژه های مسکن شهر جدید مهستان و تاکید وی بر تسریع در روند اجرایی شدن مصوبات جلسات گذشته، پنجمین جلسه پیگیری مصوبات و رفع مشکلات خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر شهر جدید مهستان در شهر جدید هشتگرد به ریاست ابوالفضل فانی مشاور استاندار و مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک و با حضور مدیران عامل دستگاه های خدمات رسان و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و سایر مسئولان ذیربط برگزار شد.

فانی در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم بهره برداری هر چه سریع تر از پروژه های مسکن مهر شهر جدید مهستان تاکید کرد: تکمیل شبکه برق شهر جدید مهستان از جمله مصوبات این جلسه است که باید تا ماه آینده عملیاتی شود.

وی افزود: شرکت گاز استان نیز متعهد شود واحدهای مربوط به بلوک های سهند سازان، پارس فراسازه و تامین اجتماعی را تا 2 ماه آینده گاز رسانی کند.

به گفته وی شرکت عمران شهر جدید مهستان نیز متعهد شده است شبکه و اتصال انشعاب فاضلاب 3 هزار و 125 واحد را به شرکت آبفا تحویل داده و متعاقب آن نیز شرکت آبفا تحت پوشش خدمات فاظلاب قرار دهد و همچنین شرکت آبفا در راستای آبرسانی به سایت مسکن مهر در شهر جدید مهستان نسبت به نصب کنتور عمومی سایت ها اقدام و در پی آن نیز شرکت عمران شهر جدید نیز پمپ و مخزن بلوک های مذکور را تامین کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز