خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

تداوم اعمال محدویت یک‌طرفه در جاده چالوس

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۰۸۰

جانشین رئیس پلیس راه کشور از تداوم اعمال محدویت یک‌طرفه در جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال طی دیروز و امروز (چهارشنبه و پنجشنبه) خبر داد.

«سرهنگ سیاوش محبی» جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در صبح امروز (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت)، توضیح داد: از عصر روز گذشته (چهارشنبه) شاهد ترافیک پرحجم در اغلب محورهای مواصلاتی استان‌های زیارتی و سیاحتی کشور بوده‌ایم که در برخی محورها از جمله جاده‌های چالوس و هراز در محدوده‌های لاسم – آب اسک در جاده هراز و محدوده‌های قبل از شهرستانک و پل زنگوله در جاده چالوس ترافیک بسیار سنگین مقطعی وجود داشته است که کماکان ادامه دارد. 

وی افزود: از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه تا ۲ بامداد امروز (پنجشنبه) محور چالوس در مسیر جنوب به شمال یک‌طرفه شد. در حال حاضر نیز تردد سنگینی را در جاده چالوس مشاهده می‌کنیم، به همین خاطر از ساعت ۸ صبح امروز تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب یعنی از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع شده است و از ساعت ۱۰ صبح نیز این محور از پل زنگوله به سمت چالوس به صورت کامل یک‌طرفه شده است. این محدودیت با هدف تخلیه بار ترافیکی و تا زمانی که شاهد کاهش محسوس حجم ترافیک مسیر جنوب به شمال جاده چالوس باشیم، همچنان ادامه خواهد داشت. 

جانشین رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: به عموم هموطنانی که قصد سفر به استان‌های شمالی دارند، توصیه می‌کنیم که از محور فیروزکوه یا آزادراه قزوین – رشت به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند؛ بخصوص که با توجه به افتتاح آزادراه رودبار – منجیل در ماه‌های اخیر، وضعیت ترافیکی در آزادراه قزوین – رشت کاملا مناسب است. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سایر محورهای مواصلاتی سراسر کشور از جمله در استان‌های خراسان رضوی، سمنان، اصفهان، کرمان، قم، مرکزی و زنجان از ترافیک پرحجم و روان برخوردار هستند. ضمن این که در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور شاهد بارش باران هستیم و سطح محورها کاملا لغزنده است. 

وی در پایان گفت: از تمام رانندگان عزیز می‌خواهیم که رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط در تردد را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند و برای رسیدن به مقصد به هیچ وجه عجله و شتاب نداشته باشند تا خود و خانواده‌هاشان بتوانند صحیح و سالم به مقصد خود برسند و تعطیلات خوبی را تجربه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز