خبرگزاری کار ایران

با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر:

اتاق نمادرس در هلال احمر زنجان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۰۵۲

ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای آموزش، کمک به انسان ها و بشریت

دبیر کل جمعیت هلال احمر، با شاره به اتاق نمادرس (نخستین مدرسه انسان دوستی در متاورس) توسط دبیر کل افتتاح و هلال احمر زنجان مجهز به مدرسه واقعیت مجازی شد، گفت: ضروری است بسترهای لازم برای آموزش، کمک به انسان ها و بشریت فراهم باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان، یعقوب سلیمانی، در آیین افتتاح اتاق متاورس و اتاق آماده عملیات تیم های سحر، گفت: باید بسترهای لازم برای آموزش، کمک به انسان ها و بشریت فراهم باشد.  

دبیرکل جمعیت هلال احمر، افزود: متاورس(نمادرس) بازدید مجازی از حوادث و سوانح و از جالبترین تجربه در آموزش عملی برای آمادگی در برابر مخاطرات و امدادرسانی است.

وی،  گفت: امروزه  هراندازه آموزش توسعه باید تاب آوری جامعه ارتقا می یابد و شاهد خسارت جانی و مالی ناشی از حوادث و بلایا در کشور خواهیم بود.

 سلیمانی تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از خسران و خسارت در کشور به علت ضعف در حوزه آموزش است که باید بسترهای لازم برای این مهم فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: بستر جدید آموزش را جمعیت هلال احمر از طریق  دانش آموزان، نوجوانان و مدارس شروع کرده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: امروزه برای تقویت آموزش حرفه ای، پیشرفته و بروز نیاز داریم که، باید بومی سازی شود.  

سلیمانی ابراز امیدواری کرد؛ جمعیت هلال احمر به موقعیتی برسد که تمام توان خود را معطوف در جهت خدمت به مردم و بشریت کند.

وی افزود: هراندازه از جهت تجهیزات، علم و آموزش قوی باشیم برکات آن در جامعه نمایان می شود.

دبیر کل جمعیت هلال احمر به حوادث غزه اشاره کرد و ادامه داد: هراندازه فریادی از کنوانسیون ژنو داده می شود ولی هیچ دادرسی نیست بنابراین باید توان را بالابرد تا انسانیت و بشریت در امن و امان باشد.  

گفتنی است: در این اتاق مجازی نمادرس با استفاده از عینک های سه بعدی واقعیت مجازی (VR)، دانش آموزان در شرایطی شبیه سیل یا زلزله واقعی قرار می‌گیرند و نحوه رویارویی با حوادث و مخاطرات از جمله پناهگیری و خروج اضطراری با رویکرد مانور زلزله و یا سیلاب را آموزش می‌بینند.

بازدید از پروژه عمرانی ابهر، افتتاح اتاق متاورس، اتاق آماده عملیات تیم های سحر، توزیع بسته های معیشتی ، افتتاح دستگاه تصفیه آب 10 هزار لیتری ، بازدید از روند ارائه خدمات سلامت رایگان ، دیدار با خانواده محترم شهدا ، جلسه شورای مدیران و افتتاح مدرسه امداد و نجات پایگاه شمالغرب از برنامه های سفر یک روزه دبیر کل به زنجان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز