خبرگزاری کار ایران

استایل اسپرت دخترانه با انواع لباس های موجود در کمد لباس تان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۹۴۹

همه ما در هر محیط و شرایطی که باشیم دوست داریم استایلی شیک و جذاب اما در عین حال راحت داشته باشیم. استایل اسپرت دخترانه یکی از جذاب‌ترین استایل‌هایی است که می‌توانیم در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنیم. یاد گرفتن اصول ساخت یک استایل اسپرت به ما کمک می‌کند در هر محیطی ظاهر شکیل و مرتب و در عین حال راحتی داشته باشیم. دخترها برای ساخت استایل اسپرت بی‌نهایت گزینه‌های مختلفی دارند. در این مطلب می‌خواهیم یاد بگیریم که چطور با استفاده از انواع مختلف لباس‌ها برای هر سلیقه‌ای استایل اسپرت دخترانه شیک و جذاب بسازیم. با ما همراه باشید.

استایل اسپرت با شلوار دامنی

شلوار دامنی نوعی شلوار گشاد است که از قسمت بالا تا مچ پا به یک اندازه پهنا دارد. این شلوارها به دلیل آنکه هم زیبا هستند و هم راحت، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت استایل اسپرت دخترانه بخصوص در فصل تابستان هستند. انواع مختلفی از شلوار دامنی در بازار موجود است که از آن جمله می‌توان به شلوار دامنی جین که این روزها بسیار محبوبیت پیدا کرده، شلوار دامنی چین‌دار، شلوار دامنی لایه‌ای، شلوار دامنی برمودا و شلوار دامنی کلوش اشاره کرد. با خرید بلوز دخترانه و ست کردن آن با این شلوارها و یک صندل یا کفش اسپرت می‌توانید استایلی بسیار جذاب و چشمگیر و البته راحت برای دختران بسازید.

استایل اسپرت با شلوار اسلش

شلوار اسلش زنانه یکی دیگر از گزینه‌های جذاب و محبوب برای داشتن یک استایل اسپرت دخترانه هستند. شلوار اسلش نوعی شلوار نسبتا آزاد است که در قسمت مچ پا جمع می‌شود. این شلوارها بیشتر با جنس کتان یا جین در بازار موجود هستند. شلوار اسلش که در رنگ‌های بسیار متنوعی هم تولید می‌شود را در موقعیت‌های مختلفی می‌توان پوشید. برای انجام کارهای روزمره بیرون از خانه، برای ورزش، در مهمانی، در خانه و در هر موقعیت غیررسمی دیگری به راحتی می‌توان از شلوار اسلش استفاده کرد. برای داشتن استایل اسپرت دخترانه با استفاده از شلوار اسلش می‌توان آن را با یک شومیز یا مانتو کوتاه و یک کفش اسپرت ست کرد.

استایل اسپرت با شلوار پشمی زنانه

شلوارهای پشمی همیشه یک گزینه خاص و منحصربه‌فرد محسوب می‌شوند. پس اگر علاقه دارید گزینه تکراری جین را کنار بگذارید، می‌توانید به سراغ این شلوارها بروید. شلوار پشمی که بیشتر با رنگ‌های خنثی مثل مشکی و خاکستری و کرمی در بازار موجود است را می‌توان با انواع مختلف لباس‌ها ست کرد. اما برای داشتن استایل اسپرت می‌توان شلوار پشمی را با بلوز هم‌جنس خودش هم که کمی هم آزاد باشد به زیبایی ست کرد. ترکیب شلوار پشمی طوسی با یک پیراهن پشمی به رنگ قرمز، نارنجی یا خردلی و یک کفش اسپرت می‌تواند ظاهری بی‌نظیر برایتان بسازد. همچنین این شلوارها با انواع کاپشن هم می‌تواند استایل اسپرت دخترانه جذابی برایتان بسازد.

استایل اسپرت با شلوار کتان زنانه

برای کسانی که به دنبال داشتن استایل متفاوتی هستند، شلوارهای کتان می‌تواند یک گزینه عالی باشد. این شلوارها نه مثل شلوار جین غیررسمی و نه مثل شلوارهای پارچه‌ای آنچنان رسمی هستند. همچنین تنوع رنگ در بین شلوارهای کتان نیز نسبت به سایر انواع شلوار بیشتر است. بنابراین می‌توان از شلوار کتان در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد. ساخت استایل اسپرت دخترانه با استفاده از شلوار کتان کار راحتی است. انواع مختلف شلوار کتان مثل کتان گت و کتان مام فیت را می‌توان با لباس‌های مختلفی ست کرد. مانتو کوتاه و آزاد، شومیز‌های آزاد و بلند، پافر و کاپشن همگی گزینه‌هایی عالی و مناسب برای ساخت استایل اسپرت با استفاده از انواع شلوار کتان هستند.

استایل اسپرت با شلوار جین زنانه

جین همیشه یک گزینه کاربردی و البته بسیار محبوب است. راحت‌ترین راه برای ساخت استایل اسپرت دخترانه استفاده از شلوار جین است. انواع مختلفی از شلوار جین در بازار موجود است که از آن جمله می‌توان به جین مام فیت، جین مام استایل و جین دمپا گشاد اشاره کرد. شلوار جین را می‌توان با کت، مانتو یا شومیز هم‌جنس خودش ست کرد و یک تیپ ساده و در عین حال بسیار زیبا ساخت. اما شلوارهای جین با شومیزهای رنگ روشن و گشاد، مانتوهای کوتاه و آزاد، هودی و سویشرت و انواع کاپشن و جلیقه هم می‌تواند به شما کمک کند استایل اسپرت داشته باشید. کفش اسپرت بخصوص به رنگ سفید تناسب زیادی با چنین استایلی دارد. کامل‌کننده این استایل هم اکسسوری‌های جین مثل انواع تل، کش مو و بند ساعت هستند.

استایل اسپرت دخترانه با انواع لباس های موجود در کمد لباس تان

استایل اسپرت با بلوز و شلوار

یکی از بهترین استایل های دخترانه خاص و فانتزی پوشیدن ست بلوز و شلوار راحتی شیک با پیراهن های کبریتی یا هودی است. این ست میتواند ترکیب شلوار اسلش با بلوز متناسب باشد که در عین راحتی و کژوال بودن، شیک بودن‌تان را به همراه دارد.

استایل اسپرت با پیراهن کبریتی

جنس مخمل کبریتی یکی از خاص‌ترین، زیباترین و همچنین باکیفیت‌ترین انواع پارچه در بازار است. پیراهن‌های کبریتی در رنگ‌های شاد و متنوعی تولید می‌شوند و با استفاده از آن‌ها می‌توان استایل اسپرت دخترانه زیبایی ساخت. برای داشتن یک تیپ متفاوت در فصل پاییز یا زمستان می‌توانید به جای رفتن به سراغ کاپشن و هودی و پافر‌های همیشگی، به سراغ پیراهن‌های کبریتی جذاب بروید. این پیراهن‌ها با شلوار جین مام فیت یا شلوار اسلش می‌تواند تیپ اسپرت بسیار چشمگیر و زیبایی برایتان بسازد. پیراهن‌های کبریتی علاوه‌بر زیبایی، دارای کیفیت و عمر طولانی نیز هستند و بنابراین تا مدت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

استایل اسپرت با شومیز زنانه

با استفاده از شومیز هم می‌توان استایل اسپرت دخترانه ایجاد کرد. کافی است که گزینه‌های درستی را کنار هم قرار دهیم. شومیزهای دخترانه در طرح و جنس و شکل‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند. بیشتر دختران شومیز را با یک شلوار ساده پارچه‌ای یا دامن کوتاه استفاده می‌کنند. اما برای داشتن استایل اسپرت می‌توان شومیز را با شلوارک‌های کوتاه و آزاد، جین مام فیت یا مام استایل و شلوار اسلش ست کرد. تکمیل‌کننده این استایل هم می‌تواند یک جفت کفش اسپرت باشد.

استایل اسپرت با تونیک زنانه

برخی انواع تونیک هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان تیپ‌های اسپرت بسیار جذاب خلق کرد. اگر علاقمند به استفاده از تونیک هستید و هم‌زمان دوست دارید استایل اسپرت نیز داشته باشید بهتر است به سراغ تونیک‌هایی که نسبت به سایر انواع تونیک کوتاه‌تر هستند بروید. مدل‌های کوتاه‌تر و گشادتر همراه با انواع شلوار جین و اسلش به شما کمک می‌کند تیپ اسپرت جذاب و راحتی برای خود بسازید.

استایل اسپرت با لگ

اگر از شلوارهای همیشگی خود خسته شده‌اید، لگ می‌تواند یک گزینه عالی برای استفاده در شرایط مختلف باشد. لگ‌ها را می‌توان هنگام ورزش کردن، برای انجام کارهای روزمره در بیرون از خانه و به عنوان شلوار راحت در خانه استفاده کرد. لگ نسبت به سایر انواع شلوار سبک‌تر و انعطاف‌پذیر‌تر است و رنگ‌های بسیار متنوعی نیز دارد. برای ساخت استایل اسپرت دخترانه با استفاده از لگ می‌توان آن‌ها را با هودی، بلوز دورس، پیراهن‌های اسپرت پشمی یا تاپ ست کرد. بنابراین هیچ محدودیتی برای ایجاد تیپ اسپرت با استفاده از لگ ندارید. 

استایل اسپرت دخترانه با انواع لباس های موجود در کمد لباس تان

استایل اسپرت با هودی و سویشرت زنانه

هودی و سویشرت در سال‌های اخیر بین دختران محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. شاید بتوان ادعا کرد که هودی و سویشرت مناسب‌ترین گزینه‌های ممکن برای ساخت استایل اسپرت دخترانه هستند. این لباس‌ها را می‌توان با انواع شلوار مثل جین، اسلش و لگ پوشید.

جمع بندی

استایل اسپرت اگر به صورت هوشمندانه‌ای ساخت شود می‌تواند یک گزینه عالی برای بسیاری از موقعیت‌ها و شرایط باشد. برای ساخت یک استایل اسپرت دخترانه شیک گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد. با استفاده از شلوار جین، شلوار اسلش و حتی شلوار کتان می‌توان تیپ‌های اسپرت جذابی ساخت. انواع شومیز و تونیک، هودی و سویشرت و پیراهن‌های کبریتی هم مکمل‌های خوبی برای این شلوارها جهت داشتن تیپ اسپرت هستند. با کمی سلیقه و البته رفتن به سراغ برندهای باکیفیت می‌توان استایل اسپرت دخترانه جذابی برای خود بسازیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز