خبرگزاری کار ایران

«ایسام» برترین بازار اینترنتی در جشنواره وب 95

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۵۱۰

سایت ایسام به عنوان برترین سایت بازار اینترنتی از نگاه داوران و همچنین انتخاب مردم جایزه گرفت.

 به گزارش ایلنا، در مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که 28 بهمن ماه سال‌جاری در سالن همایش‌‏های وزارت نیرو برگزار شد، سایت ایسام به عنوان برترین سایت فروش اینترنتی از نگاه داوران و همچنین انتخاب مردم جایزه گرفت. این جشنواره به همت انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و با همکاری سازمان‏ها و مراکز دولتی و خصوصی برگزار شد.

در نهمین جشنواره وب ایران، مرتضی موسویان ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ضمن اعلام اهمیت پلتفرم‌‏های آنلاین در حوزه ‏های مختلف، آینده بسیار خوبی را برای این شرکت‌ها پیش‌بینی کرد و گفت رشد کسب و کارهای اینترنتی در کشور در حال صعود است.

در حاشیه جشنواره سام مدن پور مدیرعامل ایسام در این‌باره گفت: «ایسام با بیش از 60 هزار بازدیدکننده در روز، بزرگترین سایت خرید و فروش اینترنتی در ایران است. ایسام تنها سایتی است که علاوه بر امکان خرید و فروش کالا، مجوز برگزاری مزایدات آنلاین را نیز دارد و همین امر سبب شده کاربران زیادی به آن جذب شوند. ابتکار جدید ما در ایسام، ایجاد سامانه تضمین بازگشت صددرصدی پول است تا کاربران مطمئن باشند یا کالای مورد نظر خود را بدون عیب و نقص دریافت می کنند و یا پولشان را تمام و کمال پس می گیرند.»

 مدن‌پور در ادامه گفت دلیل اعتماد خریداران به سایت ایسام فرآیندهای حمایتی از کاربران است و اعلام کرد: «ما تنها سایتی هستیم که پس از دریافت و تایید کالا توسط خریدار، وجه کالا را به فروشنده پرداخت می‏کنیم.»

جشنواره وب ایران در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در ایران برگزار شد. این جشنواره هر ساله از میان سایت‏‌های فعال در تمامی حوزه‏‌های وب و در گروه‏‌های مختلف یک سایت را به عنوان سایت برتر سال معرفی می‏‌کند و همچنین افراد فعال در حوزه‏‌های مختلف، با تشکیل پنل‏‌های تخصصی اطلاعات ارزشمندی را به حاضران انتقال می‏‌دهند.

در جشنواره امسال، برگزیدگان در گروه‏‌های مختلف معرفی شده و برندگان از نگاه داوران و آرای مردمی اعلام شدند و از آنها تقدیر شد.

در این جشنواره وب‏‌سایت‏‌هایی نظیر دیجی کالا، نت‏برگ، بانک سامان و ایسام به عنوان وبسایت‌های برتر جایزه گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز