خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین:

کشف و معدوم شدن 800 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۵۴۴

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در این شهرستان کشف و معدوم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا مهرعلیان با اعلام این خبر گفت: با اجری برنامه سلامت نوروزی، بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف، در این شهرستان کشف، توقیف و معدوم شد.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان افزود: این اقدام با ۱۹۶ تیم و با حجم کاری دو هزار و ۹۰ ساعت، در مدت ۱۰ روز، ۱۵ تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ از مکان‌ها و مراکز حساس در شهرستان انجام شد.

مهرعلیان بیان کرد: در نظارت کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان‌های عمومی، مقدار ۸۴۳ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، کشف و معدوم شد. 

این مسئول اظهار کرد: از دو هزار و ۳۹۴ واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان عمومی، شامل: ۱۵ محل اقامتی، ۸۹ مسجد، یک هزار و ۸۴۲ واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی، ۱۳۳ واحد قنادی و ۴۰ واحد آش و حلیم، توسط بازرسان بهداشت محیط شهرستان نظارت بهداشتی شد.

وی عنوان کرد: ۳۵۵ اخطار کتبی و ابلاغ لزوم رفع نواقص بهداشت، به متصدیان این واحد‌ها تحویل شد و ۱۸ واحد صنفی متخلف به علت داشتن نواقص بهداشتی، پلمب شدند و پرونده آنان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز