خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد:

ایجاد دانشکده‌های موضوعی با توجه به توانمندی‌های منطقه و آمایش

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۸۰۷

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید با توجه به شرایط آمایشی و توانمندی‌های منطقه دانشکده‌های موضوعی را ایجاد کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه آزاد، بیستمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا در واحد یاسوج برگزار شد. 

علی‌اکبری در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به روند جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با مدیریت دکتر طهرانچی تعداد دانشجویان از ۹۵۰ هزار دانشجو به یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر رسیده است. 

وی با تأکید بر توسعه درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: واحدهای دانشگاهی باید با برنامه ریزی، جذب درآمدهای غیرشهریه‌ای را در اولویت قرار دهند. 

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی به سامانه‌ای شدن تمامی امور در این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: حوزه‌های حسابرسی، مالی، آموزش، پژوهش و… در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار شفاف و به روز شده است. 

علی‌اکبری با اشاره به فعالیت دانشکده‌های موضوع محور در دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: با استفاده از دانشکده‌های موضوعی باید دانشجویان را به سمت رشته‌های جدید و مطابق با شرایط اقتصادی و علمی جامعه هدایت کنیم. واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید با توجه به شرایط آمایشی و توانمندی‌های منطقه دانشکده‌های موضوعی را ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز