خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تشریح اقدامات نیروهای آتش‌نشانی در عملیات جست‌وجو و نجات حادثه بالگرد حامل رییس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۳۶۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اقدامات تیم تخصصی حوادث کوهستان آتش‌نشانی شهرداری تهران در عملیات جست‌وجو و نجات حادثه بالگرد حامل رییس‌جمهور و همراهانش را تشریح کرد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات سازمان آتش‌نشانی تهران در عملیات جست‌وجو و نجات در حادثه سانحه بالگرد حامل رییس‌جمهور و همراهانش گفت: در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل رییس‌جمهور و همراهان با هماهنگی و دستور مدیران ارشد شهرداری تهران و با هماهنگی مدیران کشوری مقرر شد، اکیپ کامل و تخصصی در حوادث کوهستان از آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله اکیپی متشکل از ۳۰ نفر و ۵ دستگاه خودرو که اغلب از بچه‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بودند به فرماندهی آقای محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ساعات پایانی شب گذشته به محل اعزام شدند و بلافاصله خود را به محل نیروهای عملیاتی رسانده و با هماهنگی صورت گرفته، محدوده‌هایی مشخص شده بود و آتش‌نشانان تهران به همراه گروه‌های دیگر وارد یک جنگل مه‌آلود و انبوه شده و با هماهنگی نیروهایی که در محل حاضر بودند، بعد از مدتی پیاده‌روی خود را به محل سانحه بالگرد رساندیم.

ملکی با اشاره به اینکه نیروهایی پیش از رسیدن آن‌ها به محل سانحه رسیده بودند، گفت: آتش‌نشانان تهران به همراه سایر نیروها از جمله نیروهای امدادی، نظامی و مردمی پیکرهای شهدا را با احتیاط کامل از محل حادثه منتقل کرده و به نیروهای امدادی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز