خبرگزاری کار ایران

توضیحات سرپرست دانشگاه آزاد درباره برکناری دانشجو

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۷۸

اعضای هیئت امنا هیچ صورتجلسه‌ای را برای عزل دانشجو امضاء نکرده‌اند / سعی می‌کنیم در دانشگاه تغییرات حداقلی باشد اما در جایی که دیگر مجبور باشیم تغییرات را اعمال می‌کنیم.

ایلنا: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در مورد برکناری فرهاد دانشجو از ریاست این دانشگاه توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حمید میرزاده در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران در مورد برکناری فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه گفت: لازم بود تا هماهنگی بیشتری بین دولت جدید و مدیریت دانشگاه آزاد وجود داشته باشد و همچنین مصالح دانشگاه‌ آزاد برای هیئت امنا مهم است از همین رو به این دو دلیل تصمیم به تغییر مدیریت گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه دوست ندارم به گذشته برگردم و در این باره صحبت کنم اما توضیحاتی را ارائه می‌دهم، افزود: ‌ برخی رسانه‌ها اعلام کردند چهار تن از اعضای هیات امنا طی صورت جلسه‌ای خواهان برکناری رئیس دانشگاه آزاد هستند اما باید بگویم دو تن از وزرای عضو در هیات امنا و یا حتی سه نفر از اعضا، می‌توانند بر اساس اساسنامه از رئیس هیات امنا بخواهند که جلسه فوری تشکیل شود.

سرپرست دانشگاه آزاداسلامی خاطر نشان کرد: اعضای هیئت امنا هیچ صورتجلسه‌ای را برای عزل دانشجو امضاء نکرده‌اند.

وی به تغییرات در دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: ‌ سعی می‌کنیم در دانشگاه تغییرات حداقلی باشد اما در جایی که دیگر مجبور باشیم تغییرات را اعمال می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز