خبرگزاری کار ایران

سردار میرحیدری خبر داد:

کاهش17 درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در یزد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۸۲۶

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به استقرار پلیس راه استان در 9 نقطه حادثه خیز و برف گیر گفت: با تلاش کارکنان پلیس راه استان از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش 17 درصدی تلفات ناشی از تصادفات در سطح جاده های استان هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا میرحیدری در مراسم شروع طرح زمستانی پلیبس راه استان یزد که با حضور دستگاه ها و نهادهای خدماتی مربوطه در ستاد انتظامی استان اجرا شد اظهار داشت: امروز پلیس تلاش دارد تا ضمن خدمت رسانی به مردم و ایجاد آرامش خاطر آنها در جامعه، رضایت خداوند متعال را نیز کسب کند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به آغاز این طرح از 22 آذرماه در استان گفت: امیدواریم با شروع این طرح و با همکاری همه دستگاه های مسئول، شاهد کاهش تصادفات جرحی، تلفات جانی و خسارت های مالی ناشی از سوانح رانندگی برای مردم در سطح معابر برون شهری استان باشیم. وی این طرح را در راستای هم افزایی و بهبود مدیریت ترافیک محورهای برون شهری استان یزد برشمرد و افزود: باید با همدلی و ارتباط تنگاتنگ بین همه دستگاه های دولتی، زمینه رضایت بیش از پیش مردم از نظام و انقلاب را فراهم سازیم.

میرحیدری تصریح کرد: با توجه به شروع فصل جدید، ماموریت های پلیس نیز تغییر خواهد کرد که پلیس راه و راهور باید آمادگی لازم را در بحث کنترل ترافیک و همچنین پیشگیری از بروز سوانح و حوادث رانندگی داشته باشند.

فرماندهی انتظامی استان با اشاره به استقرار پلیس راه استان در 9 نقطه حادثه خیز و برف گیر اظهار کرد: با تلاش کارکنان پلیس راه استان از ابتدای سالجاری تاکنون شاهد کاهش 17 درصدی تلفات ناشی از تصادفات در سطح جاده های استان هستیم. وی اضافه کرد: مجموعه پلیس راه و راهور می بایست با همپوشانی و تعامل لازم با دستگاه های برون سازمانی دخیل در این امر، پیش بینی و اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات ترافیکی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه با بیان اینکه از امروز طرح زمستانه در محورها و معابری که نیاز به حضور عوامل پلیس و امدادی دارد، آغاز می شود از تلاش و جدیت همه دستگاه ها مسئول در این طرح، قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز