خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی و گردشگری گیلان:

پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری گیلان تا خردادماه معتبر است

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۹۴۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: اعتبار پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری استان گیلان به‌ مدت 3 ماه تمدید شد و تا 18 خردادماه 99 معتبر خواهد بود.

به‌گزارش ایلنا از رشت، شهرود امیرانتخابی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مراجعات حضوری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی گیلان به تمدید مجوز بهره‌برداری تاسیسات گردشگری اختصاص دارد، اظهار داشت: به‌منظور کاهش مراجعات حضوری مدیران تاسیسات گردشگری در راستای اجرای توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری شیوع این ویروس، اعتبار پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری استان گیلان به‌مدت 3 ماه تمدید شد و تا 18 خردادماه 99 معتبر خواهد بود.

امیر انتخابی افزود: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطلاعات لازم برای تمدید پروانه بهره‌برداری را به طور کامل در سامانه اینترنتی جامع دفاتر خدمات مسافرتی بارگذاری و تا خرداد‌ماه 99 از مراجعه حضوری جهت اخذ پروانه جدید خودداری کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان همچنین بیان داشت: دریافت خدمات غیرحضوری این اداره‌کل مهیا شده و ارباب رجوع می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های منتشر شده در پرتال اداره‌کل گیلان و از طریق فضای مجازی بسیاری از موارد کاری خویش را پیگیری کنند.» شهرود امیرانتخابی از تمام مدیران تاسیسات‌گردشگری استان خواست از مراجعه حضوری به‌منظور تمدید پروانه و ارائه گزارش‌عملکرد حتی‌الامکان تا پایان فروردین‌ماه از مراجعه حضوری به اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان اکیدا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز