خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان خبرداد:

ممنوعیت حضور در اماکن گردشگری و تفریحی کهگیلویه و بویراحمد 

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۹۹۰

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت حضور گردشگران ، مسافران و شهروندان در اماکن گردشگری این استان خبرداد.

" مجید صفایی " به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: بدلیل شیوع ویروس کرونا و تمهیدات صورت گرفته از سوی شورای اداری استان جهت جلوگیری از گسترش آن در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد، از حضور گردشگران ، مسافران و حتی شهروندان در اماکن گردشگری و تفریحی این مناطق جلوگیری می شود.

وی افزود: دیروز عصر پانزدهم اسفندماه با موافقت مسئولان شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج، ممنوعیت حضور گردشگران ، میهمانان و شهروندان این شهر به اماکن گردشگری شروع شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم این استان مصرانه خواست در اجرایی کردن نکات بهداشت فردی و اجتماعی تمام تلاش خود را بکار بسته تا از گسترش ویروس کرونا جلوگیری شود.

صفایی گفت: براساس مصوبه شورای اداری، در تعطیلات نوروزی، هتل ها ، مهمانسراها، مدارس، اماکن اسکان و منازل مبلمانی نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش میهمان و گردشگر نوروزی خودداری می کنند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز