خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت:

باید به گونه ای عمل کنیم که آب به آسیاب دشمن ریخته نشود

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۳۷۸

فرماندار رشت تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر توصیه و تشویق به خوبی‌ها و پرهیز از زشتی‌ها و پلیدی‌هاست؛ باید هوشیار باشیم و به گونه ای عمل نکنیم که آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده در جلسه ستاد امربه معروف شهرستان که در محل ساختمان فرمانداری برگزار شد، با اشاره به جایگاه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم با تاکید، مسلمانان را به اجرای این فریضه امر می‌کند و بر همه ی ما واجب است تا با جدیت به این مهم بپردازیم.

وی بر تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: گستره امر به معروف و نهی از منکر شامل تمام مسائل و موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دینی است که نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد.

مومنی زاده بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه را متاثر از کمرنگ شدن این فریضه الهی دانست و با اشاره به هجمه ی دشمنان علیه نوجوانان و جوانان میهن، آغاز سال تحصیلی در مدارس، دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی را فرصتی مغتنم برای احیای این سنت الهی قلمداد و تصریح کرد: ضرورت دارد در نحوه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دقت لازم صورت گیرد چرا که همه ما برابر و از یک خانواده هستیم و هدف اصلی ارتقاء و تعالی است ولاغیر.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه امروز دشمن با تمام توان برای مقابله با ارزش‌های انقلاب اسلامی در میدان حاضر شده است، تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و به گونه ای عمل نکنیم که آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز