خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر بسکتبال مردان گیلان؛

تیم‌های هیأت صومعه سرا، درفک گلبند رشت و مهندسین گیلان برابر حریفان پیروز شدند

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۳۸۵

مسابقات بسکتبال لیگ برتر مردان گیلان با انجام سه دیدار پیگیری شد و طی آـن تیم‌های هیأت صومعه سرا، درفک گلبند رشت و مهندسین گیلان برابر حریفان به برتری دست یافتند.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی ورزش جوانان گیلان، در جریان این رقابت‌ها و در دیدارهای برگزار شده، تیم‌های بسکتبال هیأت صومعه سرا، درفک گلبند رشت و مهندسین گیلان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

بر این اساس و در بازی‌ها برگزار شده، تیم‌های بسکتبال چای رفاه لاهیجان و هیأت صومعه سرا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بسکتبال هیأت صومعه سرا در یک بازی نزدیک و پرهیجان با نتیجه ۶۷ بر ۵۸ برابر حریف خود به برتری رسید.
 
همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابتها نیز، تیم‌های بسکتبال مهندسین گیلان و نیروی دریایی ملوان بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال مهندسین گیلان موفق شد با نتیجه ۵۶ بر ۵۰ حریف خود را شکست دهد.
 
اما در سومین دیدار قرار بود تیم‌های بسکتبال درفک گلبند رشت و هیأت رودسر رو در روی هم قرار گیرند که به دلیل عدم حضور تیم هیأت رودسر، نتیجه این بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم درفک گلبند رشت اعلام شد تا تیم درفک گلبند رشت همچنان صدرنشین گروه اول این رقابت‌ها باشد.
 
در رقابت‌های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان جام پسران باران، ۱۱ تیم در دو گروه به صوت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت تیم‌های اول تا چهارم هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز